czwartek, 24 maja 2012

Opisiatka ;*

' I nagle nie wiadomo skąd w moim życiu pojawił się ten ktoś , do kogo chcę mówić te najważniejsze słowa , z kim chcę być najbliżej jak się tylko da , dla kogo mogę zostawić wszystko , co miałam , żeby tylko był . ;**
' Nawet gdyby ludzie byli ślepi głusi i niemi z pewnością
znaleźliby inny sposób na obrabianie innym dupy -,-
` Było ich wiele , wybrałam tylko Ciebie , a wiesz dlaczego właśnie Cię wybrałam za swoją przyjaciółkę ? Bo tylko Ty umiałaś powiedzieć mi , że kiedyś tak strasznie mnie nienawidziłaś i uzasadniłaś dlaczego . ;)
` Są takie chwile , kiedy się nie zastanawiamy co będzie dalej , wtedy całe życie zostawiamy najbardziej zaufanym dla nas .. Emocjom .
' Kiedyś w Twoim życiu pojawi się ktoś , dzięki komu
zrozumiesz dlaczego z nikim innym Ci nie wychodziło . ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz