czwartek, 24 maja 2012

opisowo

wszystko się zmieniło. nawet twój uśmiech jest inny, bo teraz kierujesz go do niej.



ta monotonność, która niszczy piękno dnia.



I don't need to be on somebody's arm to look good.



odrzuciłam miłość życia.. więcej grzechów nie pamiętam..





68




nigdy. nigdy nie będzie lepszego. zawsze wracam myślami do jego uśmiechu, do jego zachowania. już na zawsze będzie moim ideałem.



odpadki życia. spaliny uczuć. sztuczna powierzchnia.



Czy moje wygórowane ambicje Ci przeszkadzają. ?



kocham cię cholernie, i chodź mnie czasem wkurwiasz i chodź się kłócimy, ja zawsze potrafię Ci przebaczyć.









sadzić, palić, zalegalizować



00:00 - kilka sekund po rozłączeniu się z Tobą otrzymałam sms w którym pisało 'Kochanie już za Tobą tęsknie'



ej, kochanie. chodź pobawimy się wiatrem



cholera wiesz? lubię cię całować x3



-mamo, mamo! co to miłość?
- hmm..miłość to wspaniałe uczucie.
- tak? to dlaczego ku...rw.a tak mnie boli serce?




Weeeronika ;P





Ty! Czerwone z lewej strony w piersi. To nic, że teraz masz dwie połowy. Musisz bić. Słyszysz?!



Czasem gesty mogą być lepszą formą rozmowy niż słowa.



Czas bawi się z nami przez całe życie zabierając wszystko co najcenniejsze, a my możemy tylko patrzeć z boku jak żar serca znika, przez kaprys ślepego losu.



Uszczęśliwił mnie. Nie chodzi o to, że byłam weselsza. Moja dusza zaczęła się uśmiechać.





501.




myślę o Tobie i jakoś nie mogę przestać.



nie naprawimy tego jak Grubson, nie podbijemy świata jak Fenix i nie poczujemy się dobrze jak Sobota. nie poznamy tego stanu jak Junior Stres i spadniemy jak Pezet. zrozum, kochanie, zjebaliśmy to.



I ślubuję Ci zazdrość, wieczną.



-Sprawdziła pani sprawdziany?
-Nie, mam też innych uczniów.
-Zapomniałem zadania domowego..
-DLACZEGO?!
-bitch please, mam też innych nauczycieli. ; D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz