czwartek, 17 maja 2012

To mój z serca przywilej, nic na siłę głąby,...

To mój z serca przywilej, nic na siłę głąby, bo niewyraźnie wam ze stylem jak Rutinoscorbin!



nie odkładaj nikogo na później. nigdy nie wiesz, kiedy widzisz kogoś po raz ostatni.




Zapewnij mnie, że nie pokochasz innej. - Nie mogę. - Dlaczego? - Bo na pewno pojawi się inna.. Tylko ona będzie do Ciebie wołać "mamusiu!"




nigdy nie zrozumiem myślenia ludzi, którzy mnie otaczają na co dzień.!




Może Cię potrzebuję, a może jestem pijana . Sam oceń .




Dzisiaj stoję na rozdrożu. A czy ja kiedyś na nim nie stałam.?! Ciągle tam jestem. Czasami zagubiona inaczej-lepiej.





I tak wielu z nas , zniewala wolność którą mamy w rękach .



powiedz , gdzie kupujesz obojętność ? bo nie wierzę, że masz jej tyle 'od tak'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz