piątek, 25 maja 2012

Zostań. !

- A marzenia jakieś masz ?
- Wypierdalaj, to jedno się spełni.

I nawet nie wiesz jak cholernie mocno chciałabym wrócić do tamtych dni,
gdy teraźniejszość z Tobą była tak odczuwalnie piękna.



Pierdolę wszystkich tych, co mieli dla mnie czarny scenariusz.



Kiedy jesteś obok mam problemy ze złapaniem oddechu.


Nie ma nic gorszego niż zawieść się na człowieku,
wobec którego miałeś największe oczekiwania.


Chciałam Cię na dłużej, na zawsze.


Nieważne jest już nic, gdy nie mogę z Tobą być,
nieważny cały świat, gdy bez Ciebie żyć tu mam.


Bo mi wystarczą małe gesty, by poczuć miłość, bo czasami krótkie 'tęsknię', oznacza więcej niż tysiąc innych słów.



Tysiąc powoli umierających zachodów słońca.


Chciałabym mu pomóc jeszcze raz uwierzyć w nas.

Jak mamy tu przeżyć,
to przeżyjmy wspólnie.


Go die, bitch.

To było "na zawsze" trwające do dzisiaj.




Nadal jeszcze czuje Twoje palce w intymnych strefach mojego ciała.

Nie zasługujesz na to by mieć jakiekolwiek uczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz