piątek, 1 czerwca 2012

Kiedyś wszystko się ułoży 2 metry pod ziemią..

boli , przecież zawsze bolało..
Kiedyś wszystko się ułoży 2 metry pod ziemią..

Najbardziej nienawidzę osoby, którą codziennie widzę w lustrzanym odbiciu. Im dłużej na nią patrzę, tym większą czuję do niej niechęć
- Kręcisz z nim ? - Kręcić to ja mogę mojej babci włóczkę na wełniane skarpety



Nienawidzę mówić o tym jak cholernie coś mnie boli, należę do tej zajebistej mniejszości która trzyma większość w Sobie do usranej śmierci.
Nawet, gdy śpię, nie potrafię się od Ciebie uwolnić, bo każdy mój sen jest przesiąknięty Twoją osobą.

I czując cię obok opowiem o wszystkim, jak często się boję i czuję się nikim

pełną kulturą pierdolę wszystko.

ze wszystkich grzechów głównych, wybrałam akurat Ciebie. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz