piątek, 1 czerwca 2012

Nie zasługujesz na takie oczy ♥

Gdybyś wiedział, że własnie w tym momencie próbuję odebrać sobie życie, powstrzymałbyś mnie?
A jednak pod szeregiem złości i nienawiści , kryje się jedno malutkie serduszko <3

Nie chcę być przeszkodą w twoim życiu,
lecz podporą
.

I czuję się najszczęśliwszą ,
kiedy budzisz mnie swym słodkim 'wstajemy kochanie'.

Takie niby oko , taka mała część czlowieka a czasem było by lepiej żeby go nie było . Im więcej widzimy tym bardziej cierpimy .


Może mogłabym być lepsza .
Ale nie jestem .



Nie chodzi mi o to, żeby było świetnie, cudownie i chuj wie jak jeszcze. Po prostu chce żeby było dobrze.

Nie zasługujesz na takie oczy.


Bruneci, blondyni, ja wszystkich was kretyni,
całować chcę : D


co dzień to mocniej, zgadnij co.

Oferowanie przyjaźni komuś kto oczekuje miłości to jak proponowanie chleba komuś kto umiera z pragnienia.

Ej weź się przesuń , podpierdalasz mi powietrze .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz