wtorek, 12 czerwca 2012

takie tam... :)

Mówią o mnie..
Znają moje imię..
a myślą,że wiedzą o mnie wszystko
Ale nie wiedza nic!
Jest czas na dojrzewanie .
na serce złamane ...
Wszystko kiedyś nas spotka ...
I niech mówią Słodka Idiotka ...
Bo mam marzenia z których nie wyrastam .
Niech mówią Naiwna Dziewczynka .
Niech mówią ...
Ludzie bez serca, bez marzeń. '








Wiem, że chciałeś dotknąć mnie choć na chwilę, widziałam jak się zachowujesz przy mnie :] Wiedz, że ja też tego chciałam, bo nic tak na mnie nie działa jak dotyk ulubionej osoby.... :*

wiesz, że uwielbiam, kiedy mnie całujesz? wtedy czuję się tak, jakby słońce wybuchło mi przed oczami. czuję się tak, jakby ktoś rzucił na mnie zaklęcie, o Twoim imieniu.; * .x 33





'z rozmazanym tuszem, czerwonymi oczami, drżącymi wargami krzyczała, że życie jest piękne..' ;)




Przepraszam bardzo, że jestem Sobą
A nie szmatą jaką ze mnie robią.
I tak się nie zmienię !
Będę sobą na złość Tobie!
A więc stań teraz ze mną twarzą w twarz
I powiedz to co do powiedzenia
O mnie masz!








JeŚli PłaKaĆ To tylkO ChowająC twaRz w TwoiChRaMioNaCh ;* `
JeŚli ŚmiaĆ się ;]] tO tyLko gdy trzymaSz MądłoŃ x33
JeŚli umieraĆ ; ( to tylk0 wieRząC że Sp0tkamy się w Niebie `! .
JeŚli patrzeĆ to tylk0 w Tw0jeo C z y `!
JeŚli marzyĆ to Tylko o Tobie `! ;*
JeŚli SzuuKaĆ ` to tylk0 C ! e b ! e `!
JeŚli trzymaĆ x3 to tylk0 twądłoŃ
JeŚli PiSaĆ to tylk0 z myŚlą o T o b ! e `!
JeŚli K o C h a Ć to tylk0 C i e b i e `!











Oto jest miłość. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem,
a okazuje się, że czekali na siebie cały życie








Nie Muszę Mieć Wszystkiego, Wystarczy, Że Mam Jego





NIEBYWALE SYMPATYCZNA,
NIEPRZECIĘTNIE INTELIGENTNA,
NIEZWYKLE UTALENTOWANA,
NIESPOTYKANIE MIŁA,
PRAWDZIWIE SZCZERA,
WYJĄTKOWO BŁYSKOTLIWA; ),
BARDZO PRZYJACIELSKA,
ZNIEWALAJĄCO URODZIWA,
CAŁKOWICIE BEZINTERESOWNA,
NIESŁYCHANIE DOWCIPNA,
NAD WYRAZ SKROMNA ; P
























Jestem jak prezent...
Może ładnie opakowany...
Ale jak go otworzysz może się okazać, że nie to chciałeś dostać... [!]





Nielubiszmnie?
ustawsięwkOlejCe!
maszCOśdOMnie?
JadOCiebiejeszCzewięCej!








Jeśli mnie nie znasz - nie próbuj oceniać .
Przez Twoje ploty nie będę się zmieniać .
Więc zastanów się, zanim puścisz kolejną z plot .
Czy da Ci to jakiś wzlot. ?
A może dowartościuje . ?
Jak tak . Naprawdę Ci gratuluję . !
Że nie masz wyrzutów sumienia .
Z próby niszczenie cudzego imienia .
Fakt . Pokazuje to Twoje prawdziwe oblicze .
A iloraz inteligencji na palcach ręki wyliczę . !








Bóg mnie stworzył...a Szatan wychował.



Nie ufam nikomu poza swoją klimą
Ręki nie podaje konfidentom
Niech zginą
Robię to co kocham
A nie to co mi karzą
Moi wrogowie niech się w piekle smażą
Szanuje
Tych co szanują mnie
Będę zawsze wporzo,
Będę numer jeden [!]

crylol


Nie...tylko szczera!!
Dojrzała...ale nie dorosła....
I gadam nie koniecznie grzecznie....!!
Pusta?? NIE!!!!!!! Tylko szczera...




NiE ZnAsZ A OcEn!aSz
ChCeSz SiE PoZbYć KoMpLeKsOw Na SwOj TeMaT
MySliSz Ze JeStEs LePsZy,
Ze JeStEs TaKi IdEaLnY
Ze TaKi Sw!eTnY
NiE NiE NiE KoChAn!e ..
NiE JeStEm !d!oTkĄ
MaM SwOJe CeLe
JeStEm KoNsEkWeNtNa A TaKiCh NiEw!eLe
Ci CoS Dz!ś JeSzCzE PoWiEm
MySl O TyM Co KtOs Ma W GłOw!e
a NiE QrWa PiEr***iSz
PrZeCzAc SaM SoB!e
ChYbA CoS Ci SiE PiEePrZyY
TwOjE SłOwA Są NiCzYm
TaK JaK i Ty SaM !!


Masz Osiedle...?? No to bomba!!!
Masz chłopaków...?? No i dobra!!!
Masz problem....?? No to czekam!!!
Przyjedz do mnie... a nie szczekasz przez neta!!!!















DziewCzynO zastanÓw się cO na mÓj temat smarUjesz ...
wCiąż na każdym krOkU Mnie krytykUjesz ...
Te bajki są pO prOstU żałOsne ...
zazdrOśCisz ? tO takie prOste !
bO ja jestem wielka Ty przy Mnie jesteś nikim ...
ChCesz wOjny ? bardzO prOsze !
bO tO Ja tU zwyCięstwO OdniOse !






Pusta?
-Nie. Tylko szczera.




Pierdolę to czy mnie l ubisz.
Nie podążaj za mną bo się ZGUBISZ . !







Zasad nie mam.
Wszystkie złamałam.
Na drodze, po której Ciebie prowadziła mamusia. !




Myśl co chcesz .
I tak gówno wiesz .
Mojeżycie .
Mojasprawa .
Mojazabawa .
Więc się nie wpierdalaj . !




Potrafię być sobą w tym fałszywym świecie pokazać, że nic o mnie nie wiecie!!!
Nienawidzisz mnie? - Fajnie... Słyszysz te brawa? - Są dla mnie!!!









Jeśli MASZ hajs I myślisz "Ja ją PrZeKuPię"
- MOŻESZ sobie TE pieniążki WSADZIC w DUPę!!!
NIE jestem NA sprzedaż, NA pokaz, DLA lansu..!!
WYP!ERDALAJ w KOSMOS I Z DZ!WKAMI bansuj..!!
MYśLISZ, że SIę zmienię, BO coś CI nie W paski ???
NIE ma MOWY...szukaj SOBIE innej LASKI...
KOCHASZ?... akceptujesz WSZYSTKO bez WYJĄTKU...
KOCHASZ..??...to ciągle..!! NIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU !!!!




STAN twojej KASY nie ma znaczenia ,
Twoja siódemka NIE zrobi wrażenia,
jestem KOBIETA nie do kupienia ,
NIE dla FRAJERÓW zakumaj TEMAT . . !
Wali mnie to jak sie ubierasz
..Wali mnie to gdzie pracujesz ..
I to że zamiast dodawać gazu ..To ty chamujesz.. !!





"Zraniona- ranie boleśnie" "Uderzona- oddaje podwójnie"





Myślisz, że;
Jestem brzydka - Być może..
Jestem głupia- Być może..
Jestem chamska- Być może..
Jestem samolubna - Być może..
Jestem egoistką - Być może..
Jestem agresywna - Być może..
...Być może taka jestem...

A kto powiedział, że Ty jesteś inny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz