piątek, 22 czerwca 2012

To nas niszczy -,- .

Nie lubię swojego r*yja, ale Ty masz gorszy.
Miłość pisana Toba.

Te słowa, były aktem odwagi. / Karmel.



Czasem żałuję, że powiedziałam niektórym osobom, o pewnych sprawach.

Najtrudniej jest się odzwyczaić.

Brak pomysłu na życie .

Nie powiem dzisiaj prawdy,
bo kłamie tutaj każdy z nas.

Uświadomiłam sobie że nie
mam nic. Kompletnie nic.

Ja nie chcę już tęsknić za
tym, czego nie mam.




Fajny jesteś, dzisiaj śpisz u mnie.
 - Kocham Cię niedojebie. :) 

-Ja Ciebie też pojebańcu. :* /

"Miłość Ci wszystko wybaczy..." - miłość może i tak, ale ja niekoniecznie./ właśnie -,-

Żyjesz, coś psujesz, żyjesz dalej.


A może nie trzeba mówić ? Może trzeba coś zrobić ?

Czasem człowiek musi stracić, by zobaczył, czy kochał.

Nie odejdę, dopóki kochasz . ;*

- Zostałam zesłana na ziemię żeby Cię wkurwiać.
-Ja żeby Cię zranić. I kto tu jest górą ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz