poniedziałek, 24 czerwca 2013

I cierpię przez to

Żałuję, że nie powiedziałam Ci tego czego chciałam..
Rozsądna decyzja na realnie opartym uzasadnieniu zadaje gorszy ból niż ryzyko.
Przepraszam, chyba brak mi sił na walkę..
Czesz mnie zranić? Zacznij od połamania nóg. Będę wiedziała, że mam się więcej nie zbliżać.
Kiedy byłam mała musiałam pokonać lęk przed ciemnościami a teraz muszę stawić czoło całemu życiu.
Jestem. Prawie trzeźwa. Prawie zadowolona. Prawie spokojna. Wciąż smutna. Nawet piwo tego nie zmieni.
Jesteś frajerem. Dobranoc.
Obiecała sobie , że za każdym razem gdy będzie o nim myśleć puści mu sygnał. Gdy wstał i spojrzał na telefon miał 529 nieodebranych połączeń od nieznanego numeru..
Od czasu do czasu zwyczajnie się poddaję, tak na chwilkę, na kilka dni. Resetuję się by po jakimś czasie powrócić w pięknym stylu. Ze szczerym uśmiechem na twarzy i dobrym humorem.
Nie ma żadnych dróg na skróty. Specjalnych wejściówek. Musisz po prostu ruszyć dupę i iść do przodu, krok za krokiem.
Trudno zakończyć coś, co nigdy nie miało początku.
Zbyt często udajemy obojętność by nie ujawnić, że na kimś nam zależy
Dwulicowość to jedna z najpopularniejszych chorób
Miałem kiedyś kumpla, chyba nawet przyjaciela. Dziś, gdy widzę jego pysk, to centralnie chuj mnie strzela.
I cierpię przez to, że nie potrafię czasem odwrócić się plecami do tych ludzi, którzy ranią mnie i mają mnie za nic.
Może to wszystko na tym polega, by żyć dla kogoś?
Bo masz w oczach niebo, moje osobiste niebo. To spojrzenie, które daje wiarę w lepsze jutro.
najłatwiej rozmawia się z nieznajomym. najtrudniej z kimś, kogo chcemy poznać.

1 komentarz: