poniedziałek, 24 czerwca 2013

Już nie muszę udawać nic.

Jeśli jest ciężko, to znaczy, że idziesz w dobrą stronę.
Alkohol Cię nie zabije . Pomoże Ci zabić to co kochasz . Ty natomiast umrzesz z samotności.
Nikt nie potrafi uśmiechać się tak jak On ♥

 
Oczarowałeś mnie, coś w Tobie mnie urzekło ♥ .
Ona dziewczyna która go kocha, daje mu znaki , lecz on postrzega ją jako zwykłą dziewczynę podobną do reszty
To nie tak, że jesteś złym człowiekiem. Robisz tylko złe rzeczy, bo jesteś smutny. Każdy kto jest smutny robi złe rzeczy, bo chcę się odpłacić za swoje cierpienie.
'Wszystko się zmienia, to nie znaczy, że na lepsze. Trzeba sprawić, by było lepiej. Nie można tylko gadać i mieć nadzieję, że samo się poprawi.'

 
Niczego nie żałuję i płakać też nie będę, każda chwila z Tobą była szczęściem, nie błędem.
Kocham Cię całym sercem, pragnę całą duszą a pożądam całym ciałem.
dzisiejszy dzień zakończę mówiąc, że pier**lę to. inaczej nie umiem, nie mam już siły.
włączam piosenkę która najbardziej mi się z Tobą kojarzy, po 30 sekundach wyłączam, wycierając telefon od łez.
"Jeżeli nie zadzwonisz do mnie przez cały dzień - zrozumiem. jeśli nie napiszesz przez cały dzień - zrozumiem. jeśli nagle przestanę Cię kochać, mam nadzieję, że zrozumiesz."

 
Nigdy nie jest za późno na przeprosiny. Czasem jest tylko zbyt późno, żeby wybaczyć.
A najgorsze ? najgorsze jest widzieć jak z dnia na dzień coraz bardziej się od siebie oddalamy i kompletna bezradność, by cokolwiek naprawić.
Jesteś w każdym kawałku mojego serca, zajmujesz każdą część duszy. Jesteś cząstką mnie, potrzebuję Cię bardziej niż tlenu.
I ch*j mnie obchodzi jakie masz do mnie podejście. Chcesz wiedzieć? Powoli zapominam że jesteś.
Zazdrość nie rodzi się z braku zaufania, lecz ze strachu przed utratą najważniejszej osoby.
miało być inaczej, już nie widzę tego piękna tylko zapach powietrza przypomina o momentach
Już nie muszę udawać nic.
Nie brakuje mi Ciebie, brakuje mi osoby którą kiedyś byłeś.
.` Zbyt często udajemy obojętność by nie ujawnić, że na kimś nam zależy'.
Nie uważasz, że człowiek mający w sercu jednego człowieka nie jest w stanie zmieścić tam kolejnego?
Poprawianie poduszki czy przekręcanie się z boku na bok nie pomoże. tutaj potrzebne jest Twoje 'dobranoc'.Ciężki charakter wiem mam z natury, ale chce wierzyć w słońce nie chcę już wierzyć w chmury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz