niedziela, 30 czerwca 2013

nawet nie potrafię Cię znienawidzić

Nie jesteśmy dziećmi, miłość to nie jest zabawa. Pytam się tylko, po co były te wszystkie starania..

Może to zabrzmi kur**sko źle, ale potrzebuję Jego ust. Jego pocałunków .. Tych delikatnych.

nawet nie potrafię Cię znienawidzić, nie potrafię być obojętna, twarda jak kamień. nie potrafię przejść obok i nie mieć nawet jednej myśli w głowie o Tobie.


Teraz powinnam się śmiać. Powinnam przynajmniej udawać, że mam to gdzieś, że nie wzięłam tego do siebie, że nie poczułam tego ciosu, nie zniszczył mnie, nie naruszył mojego życia. Ale jakos nie umiem .

Jak już piję to do nieprzytomności, jeśli ufam to bezgranicznie, a gdy kocham to całym sercem.
Są ludzie, dzięki którym wierzymy w lepsze jutro.

Niebieskim długopisem rysuję czerwone serduszka. ; ]]



nie rozpaczaj. żyj tak żeby widział co stracił.
Ciebie już nie ma , ale jest ktoś kto na mnie czeka.
I jeszcze się kur*a zdziwisz że mogę, umiem być szczęśliwa bez CIEBIE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz