niedziela, 30 czerwca 2013

Przestań winić wszystkich..

Czasem kiedy mówię, że wszystko u mnie w porządku
chciałabym, żeby ktoś spojrzał mi w oczy, uściskał mocno
i powiedział... Wiem, że wcale tak nie jest.

Na faceta przyjdzie czas teraz się dziewczyno baw ! ;- )
Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by
pójść naprzód.

Każde niepotrzebne słowo do dzisiaj przeklinam , to smutne na co dzień człowiek się zapomina.
- Ładne dziewczyny nie powinny palić
- Ładne dziewczyny nie palą bez powodu

Przepraszam za to, że wy wszystkie możecie rozbierać Go wzrokiem, a tylko ja rękoma.
Zrozumiałam, jak bardzo można się pomylić, patrząc ludziom w oczy.
Przestań winić wszystkich za to, że sam błądzisz.
Czekałem kiedy powiesz mi, że jesteś dla mnie, jesteś ze mną, że ja i Ty to coś, co jest na pewno, że jest naprawdę, że to co było między nami wciąż jest i wciąż jest ważne.
Najdziwniejsze w miłości od pierwszego wejrzenia jest to, że zdarza się ludziom, którzy widywali się codziennie od lat .
Mój ideał ma tylko jedną wadę. Nie istnieje.
Wystarczy człowiekowi dać dość czasu, a do wszystkiego przywyknie .
Wysoką cenę można zapłacić tylko za miłość i zakupy
Może Ci się to nie podobać… Ale mamy tylko to życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz