niedziela, 7 lipca 2013

Zawsze staram się oddać Tobie serce. ♥

I pamiętajcie dziewczyny jest taka jedna zasada
- w miłości wszystko jest wszystkim, a zdrada to zdrada.



Jesteśmy młodzi. Nie zastanawiamy się.
Robimy głupoty. Ranimy. Nie zapominamy.

Świetna z Ciebie bajkopisarka, sz**to

Potrafię się dostosować do każdego towarzystwa.
Ale to nie znaczy, że w każdym jestem szczęśliwa.

Nie przyzwyczajaj się do niczego, czego nie można opuścić w 30 sekund w momencie, gdy robi się gorąco

I jeszcze jedno. Wszystkie orgazmy udawałam.

Na jego miejscu nigdy nie wypuściłbym z rąk kobiety, która patrzy na mnie z taka pasją. Gdyby któraś tak na mnie spojrzała, odciąłbym jej nogi, by nie mogła już ode mnie uciec i kazałbym jej przysiąc, że wyrwie mi serce, jeśli kiedykolwiek zapałam uczuciem do innej.

Nie ma nic bardziej tragicznego niż żebranie o gest, o uśmiech od ukochanej Istoty. Przy tej tragiczności blednie wielka inna tragiczność, tragiczność cielesnego kalectwa, tragiczność duchowego kalectwa? wielka tragiczność blednie przy tragiczności żebrania o miłość




Po prostu w coś brnę, dokądś gnam i nie rozpoznaję po drodze znaków ostrze
gawczych. Tak bardzo pragnę, że nie rozpoznaję! Ktoś mi mówi: ?Nie chcę, nie dbam, żartuję!?, a ja po prostu nie słuchałam, nie słyszę. Albo słyszę: ?Kocha, lubi, szanuje?. Potem pojawiam się w punkcie wyjścia, na jakiejś pustej stacji, zaryczana, pokaleczona, z bałaganem w sercu jak w tobołku u Cyganki i? brnę w następne nieszczęście

Nic nie kojarzy się z samotnością tak bardzo,jak milczący telefon

Nienawidziłam swojej bezradności.
Nienawidziłam pragnienia, aby mój ból ukoił mężczyzna, który go zadał.

Orgazm z tobą jest jak
ekstremalne wymioty po jedzeniu i piciu.

Powinniśmy postawić sobie pytanie: do czego zdolny jest człowiek?
I ze spokojem odkrywać w sobie nieograniczone możliwości.

Najbardziej nierozsądne co możesz zrobić to zmienić się dla kogoś.
Gdy tego kogoś zabraknie w twoim życiu, nie będziesz miała ani jego, ani siebi



Gdy się spotkamy ? powiedziała jeszcze łagodniej ? wynagrodzę ci wszystko. Także milczenie. Za dużo milczenia, za dużo ciszy było między nami. A teraz, zamiast kiwać głową, obejmij mnie i pocałuj. Usłuchał. Kochał ją, bądź co bądź

Życia nie mierzy się liczbą oddechów,
ale liczbą chwil, w których zapiera nam dech

Chcę mieć z tobą romans.
Pod jednym warunkiem: na całe życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz