piątek, 13 września 2013

Codzienne piekło wokół nas.

Zapytali się mnie czy żałuje, że go poznałam.. Zastanowiłam się i odrzekłam: Nie. Gdyby nie on, nie zaznałabym tej chwili szczęścia, śmiechu i innych rzeczy, które teraz wspominam z uśmiechem. Mimo że się nacierpiałam, nie żałuję.



Nie za wszystko da się przeprosić, ale wszystko można wybaczyć. Nie wszystko można naprawić, ale wszystko można zacząć od nowa.



Nie płacz. To dopiero początek.


Jeśli nie chcesz usłyszeć sarkastycznej odpowiedzi, to po co zadajesz głupie pytania?



Przecież wyznań miłości nie należy się w życiu wstydzić, bo to od miłości zaczyna się życie.



Największym niebezpieczeństwem w naszym życiu są nasi bliscy. To właśnie oni najdotkliwiej ranią, bo doskonale wiedzą, gdzie uderzyć, żeby bolało.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz