piątek, 13 września 2013

Dziewczyna uparta , zawsze jest coś warta.

Sztuką jest uwieść faceta spojrzeniem , uśmiechem , a nie odsłoniętym tyłkiem i cyckami .

Nie potrzebuje kogoś, kto będzie mi mówił jaka jestem 'wspaniała' , tylko kogoś kto pomoże mi wstać , gdy będę spadać . ?

Któregoś dnia przyjdziesz i powiesz, że się zmieniłam, ja wybuchnę Ci śmiechem w twarz i odpowiem, że po prostu nie jestem już Twoja !

I przychodzi taki moment, że zaczynasz potrzebować mężczyzny, a nie chłopca

fakt. kiedyś mi się podobałeś. no ale przecież wiecznie ślepa nie będę.


Dziewczyna uparta , zawsze jest coś warta.

- mama, daj kase .
- codziennie wołasz. policz sobie ile ja wydam na Ciebie w ciągu miesiąca.
- oj tam, oj tam. po co chciałaś mieć dzieci?
- chciałam dzieci, nie pasożyty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz