piątek, 13 września 2013

Lubisz go?

Nie jestem ideałem, przeklinam, łatwo mnie wku*wić, ale mogę dać Ci to, czego nikt inny Ci nie da.

Spoko, możesz nadal być sobie dupkiem.

Przestań wierzyć w cuda, skarbie. Życie to nie film. Tutaj albo walczysz o swoje, albo nie masz nic

Może kiedyś spojrzymy sobie w oczy i powiemy "przepraszam".

po prostu z każdym dniem coraz bardziej, coraz lepiej, coraz czulej.

Nie mogę uwierzyć , że po tym wszystkim mi i tak na tobie strasznie zależy.

To Ty nauczyłeś mnie być s*ka, która ma gdzieś opinie innych ludzi .Nie dziw się więc ze dziś mam wyj*bane na to co o mnie mówisz kochanie

to, że nie możemy być razem, nie oznacza, że nie będę Cię kochać.

- Lubisz go?
- Nie. - Dlaczego? - No bo nie.
- Ale.. Ty o nim ciągle mówisz. - No wiem.
- Więc dlaczego go nie lubisz? - To proste. - Proste?
- Tak. - Wyjaśnisz? - Ja go kocham.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz