niedziela, 16 listopada 2014

In your eyes

Nie robi się komuś nadziei wiedząc, że to ma „termin ważności”.
Trzeba czegoś pragnąć, żeby żyć.
Mała, Ty jesteś jak Chrystus.
umierasz z miłości.
Umiera to szczęście, które miało trwać wiecznie.
Tylko wtedy dam sobie radę,
kiedy Ty będziesz ze mną.
Są związki bez miłości i miłość bez związku.
Jeśli to Ty jesteś przyszłością, to przestań mnie ranić.
Jesteś wszystkim.
chociaż mówią, że nie można mieć wszystkiego.
Niech czas stanie na minutę, gdy jesteś obok.
Pójdę tam,gdzie Ty,
bo nikt nie patrzy na mnie tak jak Ty.
Już teraz wiem że dni są tylko po to,
 by do Ciebie wracać każdym dniem i nocą.
„Jesteś moim sercem,
 a bez serca żyć nie można”
Cierpię ja, bo cały mój dotychczasowy świat pochłonął nałóg, który rozpierdolił mi całą konstrukcję.
Mniej emocjami, więcej głową.
serce, wychodzimy.
Swoich się nie rani, swoim się pomaga.
Jeżeli chcesz wiedzieć co naprawdę czuje, wsłuchaj się w krzyk mojego milczenia.


Zbyt wiele dla mnie znaczysz, bym mogła Cię teraz stracić.
Przyszłość należy do tych,
którzy wierzą w piękno swoich marzeń.
Ręce za małe, by dźwigać wspomnienia,
umysł za mały, by pojąć tęsknotę.
Setki wspomnień związanych z Tobą,
 które mam w pamięci i o których nie zapomnę.
Zatrzymać w gardle słowo, które może kogoś dotknąć.
Zajebiście mi Ciebie brak.
Są chwilę, w których potrzebuję Cię czuć.
Nie ma nic gorszego od bezsilności.



Coś we mnie krzyczało,
 gdy dotarło do mnie, że Ciebie juz nie ma.
Znów dał mi posmakować niespełnionych obietnic. Tego się nie wybacza.
Nie masz prawa wymagać więcej, niż sam dajesz.
 
Mam ludzi od wódki i takich od gadek szczerych.
Te słowa, ten głos, chwytały za serce.



 Zastanów się ile ludzi właśnie traci życie, a Ty krzyczysz, że nienawidzisz swojego.
Ludzkie czarne myśli, ludzkie szare życie.
Po prostu nie chcę pamiętać
sytuacji, w których serce klęka.
i dobrze wiem, że z Tobą nie będzie łatwo, ale nie potrafię być z kimś innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz