niedziela, 16 listopada 2014

Opisy na gg, cytaty, przemyślenia, inspiracje o miłości, rap, smutne

i lubię na zaparowanych oknach w autobusie pisać jak bardzo Cię kocham. ♥







Ci których kochamy, nigdy nie odchodzą, bo miłośc jest nieśmiertelna.`








nie ma tu miejsca na wyrozumiałość











Widząc czerwone oczy, rozmazany tusz na policzkach i drżący głos, pytasz się czy coś się stało. .. nic kurwa, to ze szczęścia.







on jest zajebiście seksownym dupkiem ♥











To leży w mojej naturze, więc zapamiętaj proszę, że chcę wszystko, co na dłużej.








Moja edukacja przed kartkówką ma 3 etapy : 
1. Pouczę się wieczorem . 
2. wstanę wcześniej to się pouczę . 
3. jebać . Jakoś będzie xD








Nie umiem pocieszać, ale chcesz się najebać czy iść na zakupy ?









strasznie mi przykro, że nie możesz mi dorównać.








Miało być tak pięknie, no a jest w chuj lepiej, smutek zabija płacz - płacz na smutek lekiem.








pod tytułem upadek, z którego się nie pozbierasz. zacząć od zera, wiem przeraża cię ten temat.







faceci - rozkmiń kurwa typów.







Aż dziwne jak wszystko może się spierdolić, potem mniej rzeczy cieszy, więcej boli.








Nie zmieniaj się. Bądź taka jaka jesteś, bo jesteś idealna.











Zaakceptuj chamstwo, zło, gniew, oburzenie, mękę, wariację, zaakceptuj mnie.









-ej czemu ty zawsze piszesz "pierdziele" zamiast "pierdole"? 
-bo jestem kulturalny, kurwa.









Jeśli słowa są po to by tłumaczyły nasze czyny, To już wiem dlaczego potem tak głośno krzyczymy.








Poczęstuj się mną, tylko nie nakrusz.








Zasługują na to, na coś więcej niż mają,. Na to żeby wiedzieć, że marzenia się spełniają.










kocham gdy się kłócimy i ja ze łzami w oczach krzyczę : - pierdol się ! na co Ty mi odpowiadasz : - tylko z Tobą. ;)







Lubie zastanawiać się nad tym, jaka muzyka płynie w słuchawkach ludzi, których mijam na ulicy.










Są ludzie po których odejściu pozostaje coś ponad wspomnienia.








“To zabawne, do czego człowiek robi się zdolny, kiedy w grę wchodzi coś, czego nie można mieć.”








Nie będę świata zmieniać, bo po prostu nie dam rady. Bo w ludziach zawsze będą drzemać te same wady.








Beż żadnych zasad, bez przysiąg, róbmy to jak nam się podoba.








przytulanie wytwarza hormony szczęścia, które powodują zanik agresji interpersonalnej i spowalniają proces starzenia się komórek . przytulisz mnie ? ♥








napalona na twoje spojrzenia . mrr . ; pp.









ten dziwny świat jest piękny, nie liczy się ty nic, tylko momenty .







Nie obiecam Ci że będę czekała zawsze. Pewnie nie będę. Znajdę sobie kogoś, chociażby na złość Tobie. Pewnie nie będzie miał aż tak przenikliwych oczu, ale może pomoże zapomnieć .









- Cześć tato
- Hej
- Wystąpie w MTV !
- To świetnie , w jakim programie ?
- 16-latki i ciąża
- WTF ? ;o








-co z twoim zyciem?
-dedykuje je tym, którzy zawsze są przy mnie.








Może i moi przyjaciele gadają z delmą, uciekają przed małym głodem i oglądają bajki Disneya, ale za to ich kocham. <3








To klasyczny hip-hop, nie pedalska muzyka, tutaj się nie pije, dziecinko, tu się łyka .









Słoneczne reggae przygoda na Jamajce, gdy zamykam oczy swe to czuję się jak w bajce. Nie chce nic więcej, tak to mi wystarczy.









Trudno jest wstać na pojedynek z porankiem, gdy wiesz, że będziesz walczyła sama.








`A po drugiej stronie pustka i oszustwa odbicie nie pozwala nam ustać, każe nienawidzić życie.









Najpiękniejszym doświadczeniem jest widzieć uśmiech osoby, którą kochasz i wiesz, że uśmiecha się dzięki Tobie.








To prawda, że chce więcej niż nam.







Ludzi nie powinno się zmieniać, powinno się ich akceptować jeśli się coś do nich czuje.









ta bezsilność , kiedy łzy spływają ci po policzku , a ty nie masz władzy i kontroli , by je zatrzymać.









Czemu dziewczyny lubią idiotów? Bo idioci mają fajne tyłki. a dziewczyny lubią fajne tyłki. ;p








- Dlaczego wśród róż, które mi dałeś jest 1 sztuczna?
- Gdy wszystkie zwiędną przestanę Cię kochać. ;*








to co kiedys było najważniejsze dzis zwyczajnie sie nie liczy  .








witaj w świecie , gdzie wyraz ' żal mi cię ' zamiast współczucia oznacza drwinę , a słowo ' je*any ' to nie obelga , a raczej komplement .
witaj w XXI wieku , gdzie miłość wyrażana jest statusem ' jestem w związku ' na facebook ' u .









- Bądź.
- po co?
- bo życie mnie przeraża. bo boje się samotności. bo.. gdy jesteś wszystko inne zostaje gdzieś daleko.. bo czuję się spokojniejsza i bardziej pewna jutra.. bo Twój uśmiech sprawia, że moje myśli są spokojniejsze .









Taaa. Kocham szukać długopisu czy ołówka , który na dobrą sprawę wsadziłam przed sekundą do książki w ramach zakładki. ; D








Sezon na " kurwa ale zimno " ! zamiast " cześć " uważam za otwarty . xdd.











Bycie szczęśliwym, to bycie szczęśliwym. ale robienie przy tym w chuja wszystkich dokoła- to co innego.







Każdy człowiek zna wielkość swego cierpienia i jest świadomy zupełnego braku sensu życia.






czternastolatka. naturalnie ciemna blondynka, dziś jasna. włosy wyprostowane, z dnia na dzień coraz cieńsze, obcięte na 'emo'. tapety na twarzy więcej niż mózgu, żeby jeszcze umiała ją rozłożyć. nosi różowe sweterki, różowe bluzeczki, czarne leginsy lub mega wąskie rureczki. usta układa w dziubek, ma je zbyt malutkie. minimalny ma też biust. w głowie zero, oceny za lizanie tyłeczka. mała, radzę Ci wstrzyknąć botoks w usta, powiększyć biust, machnąć się na platynę, nakładać więcej makijażu i doczepić włosy. aa i przefarbuj sobie ciało na kurewski róż, po co Ci ubrania, skoro w tym wieku się puszczasz.









nie wytykam ci błędów, popełniam je sama. nie przedstawiam swojej pięknej osoby, nie jestem śliczna. nie narzekam na Ciebie, nie poznaliśmy się jeszcze. nie piszę głupot, głupot nikt nie czyta. nie kocham już, szkoda czasu. nie słucham cię, hałas szkodzi zdrowiu. ja i mój świat, nie zawsze taki jak chcesz.








-to śmierdzi jak wódka.
-pachnie kurwa, pachnie. xdd








Jesteśmy młodzi, łapmy chwilę. Pytasz po co? Na pewno będzie spoko, raz się żyje.







Nadmiar szczęścia najczęściej doprowadza do paranoi.








Patrzę na twarze, które pamięć gdzieś zgubiła i pytam gdzie ta radość, która kiedyś we mnie tkwiła.







bądź tam, gdzie nasze miejsce.







Chcę go ściskać i trzymać w objęciach, bo żyjąc by umrzeć, chcę umierać ze szczęścia.








Wszyscy jesteśmy na swój sposób wyjątkowi.







Poznaje się tylko to, z czym stworzy się więzy.











Każdy ma własną definicję przyjaźni.







Idąc prosto przed siebie, nie można zajść daleko







Spierdalajcie, palenie jest seksowne i chuj.







Decyzja o stworzeniu więzów niesie w sobie ryzyko łez.






A Tobie ile komedii romantycznych potrzeba, by poczuć potrzebę miłości?








autorytet opiera się na rozsądku.











-jak powiedzieć dziewczynie, że nie chce już z nią być?
-zostałem wegetarianinem i odstawiam pasztety. ;q







Jesteś moją życiową zajawką, ziomek.






No bo ponieważ gdyż dlatego , że iż i azaliż wynika z analiz : D








Jak się znajdę w niebie to tylko po znajomości...;D







Czasem czuję się jak potłuczony wazon, który ktoś chciał naprawić, ale źle ułożył identyczne części.









A starzy znajomi ? To już nie to samo. Dziś nie zasługują nawet na to miano.







Kocham ten moment gdy znajduję genialny kawałek i jaram sie nim przez tydzień.♥








Z uśmiechem, pozytywnie i do przodu.







Sprawiasz, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech. To takie banalne.Banalny uśmiech,banalne słowa, banalne gesty, które dają niebanalną radość. ♥







życie jest jednostajne.











Wiesz dlaczego masz mózg jak mrówka? Bo ci spuchł.








Mogę z dumą powiedzieć, że jedno z moich marzeń właśnie się spełniło.












- ej, gdybyś nie miała stóp , nosiłabyś skarpetki?
- nie, no po cholerę?
- no to po co nosisz stanik ..? ;d







- słuchaj tato .. no ten tego no bo wiesz ja no .. hm .. jak to powiedzieć .. eee .. piwo ci wypiłam . xd







co łączy piłę i stringi ? chwila nieuwagi i palce idą w pizdu xdd






Mam tylko jedną prośbę. Przytul się do mnie – choć na 5 sekund. Poczuję Twój zapach, dotknę Ciebie, przez chwilę będziesz mój. Potem, obiecuję już nie przeszkodzę Ci w życiu.
Tak bardzo chciałabym odkryć każdą tajemnicę ,ukrytą pod Twoim spojrzeniem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz