poniedziałek, 10 listopada 2014

Sama rozdaje sobie karty . Moje życie - moja gra .

Życie to nie bajka, to taka mała wojna, taka duża przepychanka

,,..Mam swój świat pełen wad, pełen zalet i strat..''


w życiu jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie .!
perfekcyjnie opanowane udawanie obojętności !

'deja vu to sposób, w jaki los przekazuje ci,
że jesteś dokładnie tam, gdzie powinieneś ...
dlatego odczuwasz że byłeś tu wcześniej bo jesteś
na drodze własnego przeznaczenia...'

Biegnę przed siebie nieznaną mi drogą,
nie wiem gdzie, po co i nie wiem dla kogo.

Myślenie jak kaszel najbardziej dopada w nocy .

'Chcemy zawsze zniszczyć to, czego się lękamy.'
Jego oczy, jego bluza, jego mina gdy mnie widzi,
jego głos wyłapywany z tłumu,
jego zapach, jego uśmiech,
jego urok i ja miotająca się
pomiędzy strachem przed odrzuceniem,
a wizją bajecznego szczęścia.

Człowiek jest wielki, nie przez to, co ma, lecz przez to kim jest,
nie przez to co posiada, lecz przez to czym dzieli się z innymi.

I nie musisz udowadniać ludziom swojej wartości


bo oni zawsze będą zazdrościć .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz