niedziela, 30 czerwca 2013

Mała, pier**lnięta i zawsze uśmiechnięta !! :D

Ty­le cza­su pot­ra­fie mieć na wszys­tko wy­j**a­ne niczym się nie przej­mo­wać, mało rzeczy mnie in­te­resuje . w sumie tak się żyje lepiej.
Daj mi tylko jeden powód, a wstanę i pójdę dalej .
Blizny po szczęściu goją się najdłużej.
Musimy po prostu zaakceptować to, że ludzie zostaną w naszych sercach, nawet jeśli nie będzie ich w naszym życiu.
Podobno nie można mieć wszystkiego tego, czego pragnie się najbardziej, ale mając, Ciebie mam wrażenie, że jednak mam wszystko to, co chciałam mieć od zawsze.
Z dwojga złego wolę patrzeć na uczucia okazywane na ulicy niż na facebookowej tablicy..
dziękuję, że pokazałeś mi, że miłość nie jest dla mnie.
zamieńmy parę słów,które nie zranią,bo brakuje mi tego dzień po dniu.
Czy nadal będziesz mnie kochał, gdy nie będę miała niczego oprócz udręczonej duszy?
I najgorsza jest świadomość, że piszesz do niej to samo co kiedyś do mnie
Gratuluję, nienawidzę Cię.
Istnieć nie znaczy żyć.
Zrozumiałam, że między nami nigdy nic nie było.
Dobrze, że jesteś, bo wczoraj znowu bolało mnie serce, a ciągle nie mam pomysłu na życie. Musisz mi pomóc, bo od szesnastu dni pada deszcz i życie powoli zaczyna mi się rozmywać.
Mała, pier**lnięta i zawsze uśmiechnięta !! :D
I wiesz o czym marzę? Aby umieć przejść obok niego obojętnie. Tak całkowicie obojętnie. Bez żadnego uczucia żalu czy tęsknoty.
Najważniejsze jest podejście, a dzisiaj mam złe, bo drugą dobę nie śpię i piję gdzieś na mieście.
Mówi, że to był tylko flirt, a ja naiwna kocham się w nim.
Moje najlepsze miejsce na ziemi jest gdzieś między Twoim prawym, a lewym ramieniem.
Wrócić do momentu, kiedy wszystkie problemy rozwiązywaliśmy razem.
Nagle wszystkie słowa najsmutniejszych piosenek, szczegółowo opisują mój stan.
czas przeszły - byłeś ważny. czas teraźniejszy - jesteś ważny. czas przyszły - poradzę sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz