niedziela, 27 maja 2012

Inne nałogi? Nie. Jesteś jedynym.

W uśmiechu zawiera się wszystko: proszę, dziękuję, przepraszam i Kocham Cię też.

Bo najczęsciej chcemy zapomnieć o osobie,
którą chcemy pamiętać. Taka prawda.

Nie będę po Tobie płakać,
W końcu to Ty tracisz to co najlepsze.



Nie tęsknię za Tobą.
Tęsknie za osobą, którą byłeś, poznając Ci
ę.


Ludzie zapomną co mówisz, zapomną co robisz,
ale nigdy nie zapomną tego, jak się przy Tobie czuli.

Czasem człowiek musi stracić, by zobaczył, czy kochał.



Przez cały wieczór uczyłam się chemii.
Do głowy weszło mi tylko jedno: między pierwiastkiem "TY" i pierwiastkiem "JA" zachodzi reakcja.


Każda łza uczyniła mnie silniejszą.
Chcę Ci powiedzieć tylko jedno.
Moje życie nawet z największym kawałkiem szczęścia,
z kolorowym niebem i zielonymi chmurkami,
a nawet tęczą i watą cukrową, nie będzie kolorowe.
Wiesz czemu ? Bo nie ma w nim Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz