środa, 3 lipca 2013

Życie jest wyjątkowo ironiczne..

Idę za nimi, bo oni idą za mną, wiesz jak to się nazywa? - lojalność
Daj mi powód, ale nie dawaj mi wyboru, bo popełnię ten sam błąd ponownie.

Jestem mądra, miła, ładna, zgrabna i sprytna, dryg mam do tego co Ty trzymasz na dystans chwilka, wiem, że chciałbyś bym została ale muszę spadać więc sorry, nara! ;>
Życie jest wyjątkowo ironiczne . Potrzebujesz hałasu, by docenić ciszę,smutku, by docenić szczęście i odrzucenia, by docenić przyjaźń.

Masz to, miłość i wierność idą w patrze, jesteś najszczęśliwsza.
Chciałabym mieć pod nogami pewny grunt.

Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko te z których za szybko rezygnujemy. ;- )
Przy Tobie czuje, że po burzy będzie jaśniej, a miłość nie zapałka i nagle tak nie zgaśnie. ;- )))

Nie opuszczam ludzi, jestem przy nich cały czas. nawet, gdy mi prosto w twarz mówią najtrudniejszą z prawd.
Two­je 'jut­ro' za­leży od Ciebie, to Ty na­dajesz mu sens. ;- ))

Nie patrz na innych rób to co chcesz. Bądź tym kim chcesz być. Bez względu na wszystko !
Każdemu zdarzy się upaść, ale to nie powód by nie próbować wstać. ; - )

Nieważne czy marzenia spełniają się w snach czy w rzeczywistości. Ważne, że w snach dają nam siłę aby o nie walczyć.
I tak wstanę rano z uśmiechem na twarzy, bo szczerze pier*doli mnie, co dzisiaj się wydarzy . ;- )))

Zwykle przeklinam, gdy zaczynam o was mówić, taką mam naturę, pier**lę fałszywych ludzi ! ; - )))
Jak szybko i nieodwołalnie JEST przechodzi w BYŁO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz