środa, 3 lipca 2013

będziesz ze mną na zawsze.

Z papierosem w ręku przeszła odważnie obok niego.
Wiedziała, że tak bardzo nienawidził kiedy paliła.


Niektórych uspokaja papieros, niektórzy muszą
zajrzeć do kieliszka. A mnie ? Mnie wystarczą Twoje oczy


trochę alkoholu, papierosów, dobrego towarzystwa i patrze na świat inaczej


Tak, bo to właśnie alkohol sprawia,
że przesatje myśleć o problemach i o TOBIE.


Przeszłam dość sporo, jak na swój wiek .
Inni mogą nazywać mnie gówniarą, któranic nie wie o życiu,
a tak na prawdę nikt z nich nie wie, ile ta gówniara przeżyła,
w ilu sytuacjach musiała dać sobie radę sama, bo nie miała nikogo kto by jej pomógł,
nikogo kto byłby przy niej w najtrudniejszych chwilach.
Nie wielu osobom pozwalam się poznawać, tylko dlatego że przestałam ufać ludziom,
bo życie dojebało mnie wielokrotnie i wiele razy pokazało, że ludzie to kurwy,
które żerują na ludzkim nieszczęściu, niepowodzeniu.
Podobno przychodzi moment w życiu każdego, w którym potrzebujemy się wygadać.
Ja nie mam takich momentów od dawna.
Nauczyłam się zachowywać ból w sobie, by nikt nie zobaczył tego,
jak słaba wewnątrz jestem tak na prawdę.


Wiesz co jest zajebiste ? Nie potrafię być taką s*ką, jakim Ty jesteś skurwielem .



Głowa do góry, choć wszystko się pieprzy.


Po tym wszystkim co przeżyłam bez obaw mogę powiedzieć,że jestem silna.

A czy ona była gotowa poświęcić wszystko? Ona? dlaczego ona?
Czy to nie mężczyzna powinien dać znać,że jest gotów,
przekonać,zrozumieć,wybaczyć,walczyć,upominać się,nie pozwolić jej zniknąć?


Bo widzisz Ty miałeś swoją szanse .. Długo czekałam i widocznie się nie doczekałam..
Ale teraz jest inny na ktorego moge liczyc i mimo problemow dalej jest ze mna !



Budzisz się w środku nocy, nie sprawdzasz,
która godzina sprawdzasz czy przypadkiem nie napisał smsa.



chciałabym mieć tą cholerną pewność że będziesz ze mną na zawsze.


Kocham gdy mówisz do mnie Love folevel i te wszystkie cudowne słowa,
które zmieniasz dla mnie :3



Palić z Tobą po studencku ? Zawszee :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz