niedziela, 16 listopada 2014

ajpiękniejsze oczy mają Ci, którzy dużo płaczą.

Nie wypada nam nawet do tego wracać.
nie są możliwe już happy endy,
wszystko jest jasne, pierdol to biegnij, nie oglądaj się.
Najładniej uśmiechają się Ci, którzy cierpią. Najpiękniejsze oczy mają Ci, którzy dużo płaczą. Najlepiej słuchają Ci, których nikt nie słucha.
Fałszywe mordy, które były ze mną.
 Dziś ich uprzejmość, jest dla mnie obelgą.
Alkohol usuwa stres, bieliznę i masę innych zmartwień.
Są osoby które wziełabym na bezludną wyspę,
ale tylko po to by je tam zostawić.
Słowa wyplute, wiesz bez wątpienia,
że dopiero gdy coś stracisz zaczynasz to doceniać.
W nienawiści i miłości kobieta jest większym barbarzyńcą niż mężczyzna.
On jest moim wszystkim.
Bez niego nic nie ma sensu.
Żadne z tych spojrzeń
nie wyraża uczucia.
Powiedz, że zawsze będziesz obok chroniąc me serce.
I will always love you ;*
To on wybrał mnie.
Ja po prostu z czasem stałam się jego.
Chętnie zapukałabym do Twoich drzwi z prośbą,
byś nie stracił mnie do końca.
Wszystko skończone jest między nami,
nie wymuszaj miłości,
nie szantażuj łzami.
Nie dawaj mi powodów,
bym musiała przestać Cię kochać.
Moje serce jest pełne obaw
o każde następne jutro.
‚Jedna z jej lekcji była o wierności. tej
ostatecznej do ostatniej krwi kropli.’ ♥
Zostaw cały ten stres i chodź
ze mną na koniec świata. ♥
 

Chcesz to zajrzyj na dno mego serca,
zobaczysz tamtych ludzi i te miejsca.
Nie mów mi że rozumiesz, bo to nie Twoje serce rozrywało się na tysiące kawałków, to nie Twoje wspomnienia spływały po policzkach.
‚To że kiedyś odejdziesz,
to jak rzucić na stół w kasynie los.’
Tak bardzo potrzebowałam jego bliskości,
wtedy gdy zabrakło mi sił.
 Poznasz smak słów składanych na odpierdol, obietnic,
które w godzinach rannych bledną.
Kocham kogoś, kto na mnie nie
zasługuje i mnie rani.


‚Byliśmy dla siebie wszystkim.’

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz