niedziela, 16 listopada 2014

Jedno jest ważne – masz być szczęśliwa ♥

Jadę po Tobie, jak po burej suce.
Są ludzie, którzy mają w zwyczaju uśmiechać się przesadnie, kiedy zbiera im się na płacz.
Czemu ze wszystkich pragnień na świecie wybrałam Ciebie?
Nie oddalaj się teraz,
 trzymasz w dłoniach mój świat.
Jego słowa to echo moich myśli.
Tłok zobowiązań..
Sentyment taki po sam grób.
czasami przeżywamy drugi raz to samo, ale o wiele boleśniej.
musisz być naprawdę zdesperowana skoro jesteś w związku na fb z przyjaciółką.
za mało o mnie wiesz, a za dużo o mnie gadasz .
A teraz będę udawać , że wszystko jest w porządku mimo tego że każdej nocy płaczę przez Ciebie.
nigdy nie będę niczego żałować ,
 tylko słabi żałują .
Kiedy ktoś Cię obraża szczerze się uśmiechnij i powiedz „masz rację” i obserwuj jak temu komuś opada szczęka.
jak komuś mówię, że mam ochotę się najebać, to po prostu mam ochotę się najebać.
Jesteś jak Chupa Chups – słodki i wyluzowany, a zarazem jak pieprzony m&m’s – lecisz sobie w kulki.
Nie tak miało być, nie tak.
Nikt nie przypuszczał, że to się tak potoczy.
Nauczyłam się żyć wpół przytomna, a teraz chcesz mnie jeszcze raz.
Jesteś śliczna, ale tylko wtedy, gdy widzi się Ciebie z dystansu, w nocy i za ścianą, dziwko.
Już nawet nie chce mi się płakać za Tobą.
Chuj Ci w dupę, razy dwa.
Tak wiele ocen wystawionych zbyt pochopnie, wiele decyzji podjętych zbyt gwałtownie.
Popełniłam wiele błędów, wiem. Ale dzięki nim nauczyłam się, że życie nie jest takie proste i trzeba nauczyć się walczyć z każdą przeciwnością losu. Być silnym, nie poddawać się. Tylko wstać i walczyć o to by było nam jaknajlepiej. Walczyć o swoje szczęście.
Lepiej żyć krótko i bojowo, niż długo i chujowo.
Ćpałam już różne rzeczy, ale to Ty sprawiasz, że odlatuję. <3
Ten chłód i ta jego obojętność, strasznie mnie dotknęły.
Przepraszam, że nie potrafię być każdą.
Nie uda Ci się zapomnieć, jeśli co chwilę wspominasz.
To co wadliwe, zmień na lepszy model.
Ciebie mi brakuje.
Ludzie są serdeczni, jak środkowy palec.
i to trzeba czuć, bo nie ma prawdziwej definicji tak silnego uczucia. <3
Lubisz, gdy cierpię ?
Za dużo oddaję dla jednej chwili.
Nie widzę sensu w tym by istnieć, zero motywacji i chęci. Chuj z tym życiem.
Jedno jest ważne – masz być szczęśliwa.
Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chce już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj dziś.
Tak kurwa, przy Tobie wariuje ze szczęścia. <3
To boli, lecz to obowiązek stać obok i wytrwać.
Łzy są słowami serca.
Serce jeszcze nie nauczyło się żyć bez Ciebie.
Niby przedawnione, a i tak boli.
Za wszystko i za nic, tak po prostu, bez granic. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz