wtorek, 12 czerwca 2012

:D:D:D

Wtedy kiedy jesteśmy szczęśliwi czas biegnie szybciutko, gdy jesteśmy smutni, dobija nas to,że tak się ociąga.... Sprawiedliwość? Nie na tym świecie....

- a zrobisz mi usta usta? - przecież potrafisz pływać, nie utopisz się, wiec to nie będzie potrzebne - ohh :) po prostu mnie pocałuj ;*



Bóg stworzył faceta po czym pomyślał ,, Stać mnie na więcej '' Tak powstała kobieta :D




nie tęsknie za tobą, nie myślę już o tobie, nie chcę byś wrócił. tęsknie tylko za tymi uczuciami i emocjami, tęsknie za tymi myślami, w których wiem, że jest ktoś kto mnie potrzebuje, chcę by wróciły chwile szczęścia. ale już nie z tobą. chcę na nowo poczuć się kochana, ale przez kogoś, kto jest mnie wart.

`- nie płacz! - czemu? - bo makijaż Ci się zmyje. - o jak o mnie dbasz... - nie, po prostu chcę Ci uświadomić, że płacz nic nie da... i tak Cię nie pokocham.




Nie świruję, bo mi to jakoś nie imponuje. Nie ściemniam, bo ściemnia tylko osoba pazerna. W chuja nie tnę, cięcie w chuja uważam za wredne.`;d


Uśmiechem przedłużam sobie termin ważności . ! < 3




kupiłam szczęście w tęczowym pudełku. < 3



nauczył mnie radości życia, korzystania z drobiazgów, niepatrzenia na zegarek ! < 3

Bo kiedy usta lgną do ust nie myślę wtedy już o niczym, zamykam oczy, poddaję się :D :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz