niedziela, 23 czerwca 2013

;********!

Może nie mam tyle tapety co ona, może aż tak bardzo nie przeklinam, nie kręcę dupą, a tłuszcz, tak jak jej, nie wylewa mi sie uszami, ale kocham Cię dużo bardziej niż ona.

Odchodziła. Z każdą sekundą coraz bardziej, po drugiej stronie. A on stał i patrzył uświadamiając sobie, że traci coś cennego, coś czego sam się pozbył.



Miłość to była mama i tata, ken i barbie, książę i królewna. Kiedy ktoś się całował, robiłam śmieszną minkę, mówiłam 'fuuj' i odwracałam głowę. Nie śniłam o niej, nawet nie myślałam. Nie chciałam, żeby jakiś chłopak mnie przytulał. Ważniejsze było układanie mebli w domku dla lalek i skakanie po kałużach& teraz wszystko się zmieniło. Kiedyś, nigdy nie oddałabym lizaka za spędzenie z Tobą czasu. Teraz, za 5 minut przy Tobie oddałabym cały świat.

Miłość była jest i będzie skomplikowana. ale i tak musimy kochać. czasem się ranimy, łamiemy serca, płaczemy. ale to znak, że próbowaliśmy.

I choćby pogasły wszystkie światła nie pozwól zasnąć nadziei, bo gdzieś na dnie tej ciemności jest płomień, którego nie zgasi żaden wiatr. Otwieraj oczy szeroko, zaglądaj głębiej niż sięga cień, otwieraj uszy na szepty, których nie słyszy mrok.

Żadna wielka miłość nie umiera do końca. Możemy strzelać do niej z pistoletu lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza wie, jak przeżyć.

Jest to jedna osoba, którą spotkasz raz w życiu. Przeżyjesz z nią niesamowite godziny i dni oraz lata. Dążycie do wspólnych marzeń, do dobrej zabawy i zajebistych wspomnieni. To nie jest mowa o miłości, tylko o przyjaźni.


Za każdym razem kiedy chciałam Cię znienawidzić,
przypominałam sobie ile razem przeszliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz