czwartek, 24 maja 2012

Elo :**

Otwierasz rano oczy, unosisz powieki i w myślach pojawia się jedna myśl - Jego imię


Jeżeli umiesz uśmiechem uszczęśliwiać ludzi to jesteś naprawdę dobrym człowiekiem.





Czasami ładujemy telefon na 5 minut przed wyjściem, myśląc że to na pewno coś da.


I daj mi tylko jeden powód, a wstanę i pójdę dalej.


Nieważne, co mówili. Byłeś ważniejszy od słów.






Gdy darzysz kogoś dużą sympatią widzisz w nim swoją duszę bratnią, dzielisz swój czas, raczysz gadką, w końcu któraś jest tą ostatnią.


Zobacz zazdrość co kradnie szczęścia obraz.



Gdy znów pożądliwie powiesz 'kocham' by przeprosić spójrz jej w oczy i znajdź w niej coś więcej niż obiekt.








Pewne rzeczy lepiej pozostawić niewypowiedziane.


Mam twarde łokcie i miękkie serce, zawsze tak miałem.
Dziękuję Bogu za ten dar, który dostałem.


zamiast ją mijać, poczuj rzeczywistość.
dla niektórych przeszłość to przyszłość.


To takie trudne i dziwne, gdy sie usmiecham
mimo ze mam lzy w oczach.


`I przysięgam o Tobie pamiętac nawet jak stracę pamięc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz