niedziela, 27 maja 2012

Najtrudniej w życiu patrzeć jest w oczy ukochanej osoby i widzieć pustkę.

Odszedł. z każdym jego krokiem sypał się coraz to większy kawałek mojego świata. teraz siedzę na jego małym skrawku, który nazywam nadzieją.

Najtrudniej w życiu patrzeć jest w oczy ukochanej osoby i widzieć pustkę. Zupełne nic. Obojętność , zero tęsknoty. Najtrudniej czuć że się ją kocha cała sobą i wiedzieć że bez niej nie można żyć ale ona bez ciebie jest szczęśliwa. Najtrudniej kochac bez wzajemności..

Przytul mnie i nie mów nic
jestem cała twoja.
Obejmij mnie tak bardzo chce
zasnąć w twych ramionach.


kazał mi zapomnieć. równie, dobrze mógł mi kazać skoczyć z dwudziestopiętrowego wieżowca. to byłoby stanowczo łatwiejsze do wykonania.

idealny mężczyzna nie pije, nie pali, nie robi zakładów, nie sprzecza się i nie istnieje.

nie zostawiłam Cię. po prostu nie dałeś mi powodu abym została...

i nie potrzebuję wiedzieć, kiedy myślałeś o mnie ostatnio..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz