niedziela, 27 maja 2012

Pocałuj. ; *

Wchodzisz w dupe znanym osobom.

'I nawet nie wiesz, ile razy wbił mi nóż w serce.'


To tylko kwestia czasu.

Fałszywym skurw*ysynom lincz, krzyż i mogiła.

'Poza nami jest ta miłość jedna,
która nie istnieje bez nas.'



'zawsze będziesz moim księciem, prowadzącym mnie za rękę.
Będziesz zawsze chronił moje serce, aby czuło się bezpieczne.'

'Chciałabym być obojętna na błędy, które popełniasz.'

Udowodnie Ci, ze potrafie, moge i chce.

Nigdy nie będę w stanie odmówić mu miłości.



Mam plan na kolejne dwa oddechy.
Nie było happy-endu, więc nie licz na replay.
Daj mi znać,
kiedy już będę ważniejsza od reszty.
Chcesz grać nie fair?
Witaj w piekle, skarbie.

Nie mam z kim dzielić życia, od jakiegoś czasu.

Nie jesteście fajni, tylko chujowo zwyczajni.

I śmiało mogę stwierdzić,
że jesteś moim cichym uzależnieniem,
które pochłania moją duszę.



Urocze kurwa, w chuj.

Mając Ciebie u boku,
mogę śmiało napierdalać o szczęściu.

Przecież więcej znaczy
to, co przemilczane.

`nie wiesz jak to jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz