wtorek, 12 czerwca 2012

Być tam gdzie nie można istnieć...

Byliby doskonali, lecz wad im zabrakło.



było z nami słońce. był z nami deszcz. nie ma z nami śniegu. gdzie jest kurwa śnieg ?! ;D



Nie ma to jak wmawiać sobie, że jest dobrze.



Cześć. Chce Ci powiedzieć, że jesteś całym moim życiem i bez Ciebie to jak bez tlenu.



Zabawne, że doceniamy ludzi dopiero wtedy, gdy już znikną z naszego życia.



Telefon, kilka par spodni, spodenki, bluzki, bluzy, sweterki, szczoteczka, pasta, kosmetyki, wielka torba... czego więcej trzeba kobiecie w życiu? Tak, idioty, który będzie to wszystko kupował.



Siedziała w jego ciepłych ramionach, trzymał tak mocno jakby zaraz ktoś miał mu ją odebrać. Pieścił jej dłonie, a do ucha szeptał najpiękniejsze zdania... Czuła się doceniona, wyjątkowa, taka kochana... Wszystko to było piękne do chwili, właśnie. Wszystko do czasu gdy otwierała oczy w swym łóżku i powracała do szarej rzeczywistości.



Ona nie wie kim on właściwie jest. Pali. Robi wszystko na przekór jej. A ona i tak go kocha. I gdzie w tym logika do cholery?



Kochaj mnie, to takie łatwe, Wystarczy tylko za siebie nie patrzeć.



Słyszałam też, że lepiej żałować tego co się stało niż tego, że się nie spróbowało...



Zdecydowanie za bardzo przejmuję się życiem. Przecież i tak kiedyś umrę.



- mamo? - co? - kocham cię, wiesz? - ja ciebie też. - dobra bez takich.. buty fajne widziałam na mieście. xd



Dlaczego wszystko zaczyna się pieprzyć gdy dochodzimy do wniosku, że jesteśmy szczęśliwi?



Marze, że będziesz ze mna i nigdy nie odejdziesz .



Wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać, ale chyba łatwo jest zobaczyć tę miłość w moich oczach.



Nie. Nie żałuję, ani sekundy. Co ma być to będzie.



A może na tym to właśnie polega? Ty musisz przestać kochać żeby jemu zaczęło zależeć.



przykre. patrzę na dziewczynę, której właśnie pęka serce. na dodatek patrzę w lustro



Dla Ciebie mógłbym wszystko zmienić, mógłbym nawet uwierzyć.



To co było wszystkim wczoraj, czym jest dzisiaj?



Kolejny wieczór, uczucia mieszam z wódką .



Kładł mnie spać sms-em "Dobranoc skarbie. Kocham cię." i budził telefonem "Hej kochanie! Jak się spało?." Tak teraz odszedł.



Nie mam talentu wokalnego, plastycznego czy jakiegoś innego, ale za to mam talent do pieprzenia sobie życia, mimo własnej woli.



Być tam gdzie nie można istnieć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz