poniedziałek, 18 czerwca 2012

Ty dla mnie niedostępny ja dla Ciebie niewidoczna

-puk puk.
-kto tam?
-zagrożenie z bilogi ;D



ja się na świat nie prosiłam . teraz się ze mną męczcie , kochani rodzice . ;p



- liczę do trzech i ..
- do trzech ? szacun !



Co ja pacze?! Popaczył sie na mnie!! :D



Nieme myśli krzyczą najgłośniej..



Ty dla mnie niedostępny ja dla Ciebie niewidoczna



to właśnie złe chwile sprawiają , że odnajduje w sobie siłę .



Mamo boję się ciemności, więc wrócę rano




Przeklinam Cię w myślach, kocham w sercu.



W głowie zasrana bajka , a wita gorzka rzeczywistość , trzeba podnieść łep , spiąć dupę i mieć na twarzy napisane '' Nie jestem kolejna '' . `



Wy.jebane mam na Ciebie ziomek , na Ciebie i Ciebie też. Środkowym palcem pozrawiam hajterów.



Doszłam do wniosku , że zależy mi na Tobie , w ch*j za bardzo .



Mam jeszcze czas na bycie grzeczną dziewczynką



Wyrosłam z lalek i z Ciebie też potrafię , kochanie ; **



Opowiadanie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz