piątek, 22 czerwca 2012

Wystarczy, że jesteś :**

nie powinniśmy tęsknić za ludźmi, którzy mają nas w dupie.

jest najlepszy. chociaż nigdy mi tego nie mówiłam.

Jak mocno kochasz, tak mocno złap za rękę, czule pocałuj i nie mów nic więcej..



To nie jest tak, że mi przestało zależeć, ja po prostu wolę znaleźć kogoś, kto pokocha mnie z moją wzajemnością, a nie pchać się we wszystkie nudne krótkie związki.
zabawa w miłość kończy się bliznami , których nie da się usunąć.

Wieczorami tylko jeszcze oglądam się wstecz. czasami płaczę..


Dlaczego wszystkim dookoła umiem pomóc, a swojego problemu rozwiązać nie umiem?

Rozum już wie, że nie będziesz mój i trzeba o tobie zapomnieć.Stara mi się pomagać w tym zapominaniu, ale weź kur*a sercu wytłumacz..
za dużo chcemy , za mało robimy .



Odpuściła go sobie, ale po pewnym czasie uświadomiła sobie, że nie może o nim zapomnieć i siedzi w jej małym, zranionym serduszku taka mała iskierka - iskierka nadziei.


Jeśli odczuwasz ten bezsens, to dowód, że jesteś normalnym człowiekiem i należy się z tego cieszyć.

Boję się każdego jutra, że znowu coś się zje*ie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz