czwartek, 7 czerwca 2012

You're all I want but not like this.
( Jesteś wszystkim, czego chcę, ale nie w ten sposób )
Są tacy, którzy uciekają od cierpienia miłości. Kochali, zawiedli się i nie chcą już nikogo kochać, nikomu służyć, nikomu pomagać. Taka samotność jest straszna, bo człowiek uciekając od miłości, ucieka od samego życia. Zamyka się w sobie.


Wymyślasz milion powodów dlaczego go tak bardzo nienawidzisz, ale i tak między


Twoimi oddechami słychać jeszcze cichutkie westchnienia miłości

kiedyś , zrobię makijaż pomaluje na czerwono usta i przejdę obok Ciebie ,wtedy zobaczysz co straciłeś kotkuu .



już nie będę za Tobą latać jak mała dziewczynka ! NIE kochanie ! już , mnie nie jarasz .



Bo fajnie jest usłyszeć od przyjaciela ` nie odchodź , nie zostawiaj mnie. proszę ` .



- mówiłam Ci już kiedyś, że Cię kocham?

- nie.

- uf, to dobrze.



Teraz to tylko muszę po Tobie : spalic walentynkę , wyjebac do śmieci misia i wyrzygać miłość . To wszystko .


I chcę doprowadzic cie do takiego stanu, że to ty kurwa przyjdziesz z podkulonym ogonem do mnie prosic o wybaczenie, a ja ze słodką minką podejde do mojego nowego chłopaka słodko go pocałuje i powiem Ci " Spierdalaj " i wtedy to ty będziesz płakał całą noc i tęsknił za mną cholernie ! Będziesz czuł, że popełniłeś błąd i mnie już nie zdobędziesz.
nie wiązałam z Nim jakiś szczególnych nadziei. wiedziałam, że mamy inny charakter, sposób spędzania wolnego czasu, inne zdanie w wielu sprawach. jednak gdzieś na dnie serca zabolało jak odszedł. spędzałam z Nim sporo czasu, chyba nawet przyzwyczaiłam się do jego obecności w swoim życiu, wiele się od Niego nauczyłam - tych złych i dobrych rzeczy. dziś jest mi smutno, bo wiem, że już nigdy nie zobaczę jego źrenic wpatrzonych w moje. czasami mi go brakuje, tak po prostu.

`.może kiedyś się uśmiechnę, ale teraz nie czas na takie szaleństwa.

nadal mogę patrzeć godzinami na to, co nigdy nie będzie moje. na Ciebie.


Bo marzenia się nie spełniają, sny zawsze kończą, wspomnienia wracają,...

najmilszym zaskoczeniem byłaby świadomość, że myślisz o mnie czasem ...

myślenie - tego ci brakuje ! ciesz się, że żyjesz !

Ona nie chciała się narzucać. On nie chciał Jej za bardzo komplikować życia sobą. Tak jakby nie wiedzieli, że znaczą dla siebie więcej niż wszystko..

na sam widok, że jesteś dostępny mam motylki w brzuchu..

rozpierdziel.. wewnetrznie i zewnetrznie.

I co z tego, że nie bierzesz mnie na serio? Zawsze możemy pobawić się w miłość.

Kobiety są piękne i wkurzające. Piękna nie jestem, więc wkurzam podwójnie. xd

Potrafię być miła. Tylko czasami mi się to nudzi.

Zasrana miłość , pieprzone sny , kurewskie zaufanie.

I od dzisiaj wynajęty morderca ma pilnowac drogi do mojego serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz