czwartek, 7 czerwca 2012

Nie muszę oglądać trudnych spraw, ja mam je na żywo .

Rodzimy się z krzykiem. Z buntem dorastamy. W szalonym pędzie życia gubimy ponad miarę cenne perełki czasu, ścigając marzenia niedościgłe, chwytając chwile nieuchwytne.

Kiedy ludzie są pijani, zawsze dzwonią do osób które są im naprawdę bliskie.

Bit w słuchawki , kartka , ołówek nic mi do szczęścia nie jest potrzebne

Przyjaciel rozbawi cię w najtrudniejszych chwilach, zrobi dla ciebie wszystko i po prostu będzie .

Bo z przyjaciółmi tak jest, że nigdy Cię nie zostawią kiedy ich potrzebujesz.
tęsknie za tobą skarbie serce me cierpi strasznie tesknie skarbie za tobą jestes moja melodią

Z oczu twych czytam że powinnienes pojsc balam sie tego dnia serce krzyczy wroc zrozum na tej planecie juz nie opłaca sie kochac ;((

Hej malutka mam nadzieje ze gdy to przeczytasz na twojej bużce pojawi sie najpiekniejszy usmiech Robaczku chce bys wiedzial ze jetses najważniejsza z kadza chwila chce czyc bicia tewego serca chce bys kochalamnie takiego jakim jestem nie za cos lecz mimo wszytko i co więcej to chce by usmiech nie znikal z twojej twarzy i aby los twym pięknem nas obdarzyl chce robić ci sniadanie nad ranem ciagle zaskakiwac czymś niespodziewanie Jesteś moja myszka rybeczka wpatrzony jestem w ciebie jak obrazek wiesz w moim sercu nie ma juz miejsca dla zadnej innej przekroczyłem kres szczęścia pameitaj kocham nie zapomnij o tym na koncu podpis szymuś robak zloty do zobaczenia pewnie za chwile bez ciebie czas sie duży z tobą spedze go mile kocham szcera prawda kochaj mnie calym sercem tak jak ja kocham twoją bliskość kocham kochasz kocham ponad wszytko

Dobre dziewczyny dziekujemy wam za wsparcie dziekujemy dziekujemu wam ze bezgranicznie nas kochacie

A ja wiem gdzie ma dorga kończy sie gdzie mam iść gdzie na pewno znajde ciee
You make me sick, but I love what we're doing here.

Dlaczego znowu gapisz się w okno? czy ktoś ma przyjść? czy na kogoś czekasz tą nocą? Ty.. jakie nadzieje lokujesz w tym świecie? po co? utracisz dni na marzenia w ciągłej walce o coś.

Weź mnie za rękę i zaprowadź na krawędź i stój tam ze mną, aż się zmęczę i spadnę.

I need help. I need someone. I need you..


I od dzisiaj wynajęty morderca ma pilnowac drogi do mojego serca


Żądam, żeby jak najprędzej zdelegalizować szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz