czwartek, 20 czerwca 2013

Gdybym ustawiła sobie

Mówią nie poddawaj się!. Ale czy oni tak naprawdę wiedzą, co mnie boli? Wpuszczają i wypuszczają bezmyślnie zlep moich problemów z siebie. Powtarzają jak stare, zepsute radio by walczyć. A ja stoję bezradnie i słucham po raz tysięczny tej samej rady. Nie rozumieją, że to zbyt dużo jak dla mnie. Nie zrozumieją.


bardziej Cię potrzebuję niż kocham

Najbardziej boli to, że tak na prawdę to nie on jest winny. To nie on zawinił i to nie on oszukał. To ja zniszczyłam tą miłość

Uwielbiam ludzi którzy oferują pomoc w postaci zwykłej rozmowy , papierosa , wspólnego spaceru


patrzyła na jego zdjęcie . opuszkiem palca zmysłowo pogładziła zarys jego twarzy . uśmiechnęła się sama do siebie i pokiwała głową . Odpalając papierosa od świeczki patrzyła jak znika w językach ognia

życie bez śmiechu to jak studnia bez wody.


i musisz być silniejsza. nie daj satysfakcji nikomu, kto tylko czeka aż się poddasz.

miłość-psychofizyczny stan niosący nieprzewidywalne skutki.


Dzieli nas kilkaset kilometrów, a mimo to czuję Twoją obecność. Jakbyś był obok mnie.

związek to obowiązek,nie utrudniajmy sobie życia. weź tylko bądź kiedy cię potrzebuję,przytul kiedy będę upadać,przypieczętuj moje usta swoimi,nozdrza wypełnij swoim oddechem. chciałoby się powiedzieć 'tylko tyle' no,ale po prostu bądź troszkę mój


tęsknota nie jest wtedy, kiedy dzielą nas kilometry. prawdziwa tęsknota jest, wtedy kiedy siedzisz obok ukochanej osoby i wiesz, że nie możesz jej już złapać za rękę.

weekend nie powinien być wolny od szkoły. żeby naprawdę odpocząć, weekend musiałby być wolny od życia.


a kiedy objął mnie jak co dzień, od paru miesięcy i spytał czy coś dla niego zrobię, cynicznie się roześmiałam. - wszystko. - powiedziałam z drwiącym uśmiechem mając to za oczywiste. nachylił się, moje nozdrza wypełniły się jego zapachem, który wydawał mi się słodszy od wszystkich możliwych owoców razem wziętych w środku samego lata. - wszystko - powtórzyłam, dla pewności. - w takim razie zapomnij o mnie. - wyszeptał. odsunąwszy się, dotarło do mnie, że od dziś lato będzie najbardziej znienawidzoną przeze mnie porą roku.

miły , ale niegrzeczny , przystojny , ale nie piękny , opiekuńczy , ale nie pantoflarz , zabawny , ale nie żałosny , słodki, ale nie zakochany w sobie , bezpośredni , ale nie chamski , wysportowany , ale nie napakowany , wyjątkowy , ale nie przereklamowany , dobry , ale nie idealny


Gdybym ustawiła sobie, twoje bicie serca na dzwonek budzika z chęcią wstawałabym do szkoły,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz