piątek, 28 czerwca 2013

Każda pora przynosi swoją radość. `

Nie jesteś jakiś super fajny. nie myślę o tobie 24h na dobę. i nawet nie jaram się tobą, gdy cię widzę. ale masz w sobie coś, co sprawia, że chcę chodzić do miejsc, gdzie 'przez przypadek' mogłabym cię spotkać. ; ))


Jeżeli sprawisz, że będę dla Ciebie rysowała serduszka w zeszycie –
Będę Twoja.;**



Marzenia są po to, aby je spełniać! - spełnisz moje? =DD <3 ;**





Każda pora przynosi swoją radość. `




Dzięki Tobie wiem że życie ma swój cel ;*


Przepis na dobre ciastka?!Pół futna słodkiego kochania, dodać miłości gram, a jeśli mamusia pozwoli, to dodać kilogram sam na sam. Upiec żarem miłości, słodkim całusem posmarować. Lecz nikomu nie dawać skosztować. SMACZNEGO !! ; **



Kocham Cię . Najchętniej włożyłabym swą podartą kurtkę, stare buty i wybiegłabym z domu w deszczowy wieczór tylko po to by ..... No właśnie po co ? Nie wiem , to chyba bez sensu, przecież nawet nie mam podartej kurtki. Jedyne co w tym wszystkim jest prawdziwe . to to , że kocham cię -- słowa jak sprane dżinsy . wydarte . zużyte i bez wartości . Siedzę , wymachując nogami , krople deszczu spływają po szybie, a może to łzy .... MOJE ? Nie , na pewno nie . Moje nie są jedwabne, jedwabne jak koszula , której nie nosisz , ale to dobrze , bo nie lubię takich koszul, nie pasują do dżinsów.... -.-


- ejj !
- co ?
- no bo chcę Ci coś powiedzieć ważnego !
- wieem . Ja Ciebie Też <3




Do góry ręce, to napad na serce ! <3



-kochasz mnie?
- bardziej niż wczoraj i mniej niż jutro!



I trzymaj mnie w ramionach aż policzę do trzech :
jeden , dwa , dwa , dwa ...



Śmiej się. Niech reszta świata zastanawia się - dlaczego. ;)

Kocham Cię wciąż.. Tak bardzo mi Ciebie brakuje.. Nauczyłam się już udawać przed innymi, że nic do Ciebie nie czuję. Lecz w środku nic się nie zmieniło bo nadal jesteś najważniejszą osobą w moim życiu.

- Zakochani?
- Do szaleństwa ♥.


marzeniami oplatam świat .


- a kiedy odkryłaś, że się w nim zakochałaś?
- kiedy robiąc herbatę dla siebie, zrobiłam dwie.


Kiedy piszę do Ciebie, to znaczy, że tęsknie za Tobą, a kiedy nie piszę, to znaczy, że chcę abyś to Ty tęsknił za mną !



.♥ [!]
tak, tak kolego. przy Tobie wariuję ze szczęścia. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz