niedziela, 7 lipca 2013

Brak mi Ciebie..

-Nie wraca się do starej miłości. -Dlaczego? -A jaki sens ma czytanie tej samej książki, znając jej zakończenie.
Nam nie pomoże już nikt.

Brak mi Ciebie. Bardzo brak.
Złap kroplę deszczu na język i pokaż mi jak smakuję.

I już sam nie wiem jak to ma być.. Bez was nie mogę, a z wami nie umiem żyć.. ?
Dobrze wiedzieć, że jest paru takich "innych", dla których znaczysz więcej.

Bo teraz nie pomoże mi nikt..
To cholerne uczucie, kiedy wydaje Ci się, że masz coś w dupie, a tak naprawdę boli Cię to zaj**iście mocno.

Człowiek jest bardziej bezpieczny, gdy ma mniej do stracenia
Siedzę w wannie i wyznaję pralce co tak naprawdę czuję.

Z ciekawości słucham kłamstw , gdy znam prawdę .
Ty może nie wiesz, lubię jak się śmiejesz, ja wiem jedno to wszystko proste dla mnie nie jest.

Zmarnowałem szanse kiedyś, dziś marzę żeby coś zmienić, Ale mam problemy z byciem pewnym siebie.
Wolna czy zajęta, dziś mi obojętna chcę dalej iść i nie pamiętać o sentymentach

To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Świat jest taki, jakim go widzisz. A sposób postrzegania zależy wyłącznie od ciebie.

Nie zaczynaj miłości od dupy, bo gówno z tego wyjdzie.
Wczoraj mówiła mi o uczuciach i jakie to ważne, dzisiaj jest z innym.

Powinieneś mieć tak ze sto rodzajów uśmiechów. Dla każdej naiwnej po jednym.
Jeśli cię zdradził kochanie, to pamiętaj, że młodzi chłopcy wyruchaliby węża, jeśli tylko nosiłby makijaż, nie możesz brać tego do siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz