piątek, 13 września 2013

nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś

Zapytali się mnie czy żałuje, że go poznałam.. Zastanowiłam się i odrzekłam:
Nie. Gdyby nie on, nie zaznałabym tej chwili szczęścia, śmiechu i innych rzeczy,
które teraz wspominam z uśmiechem.
Mimo że się nacierpiałam, nie żałuję.



Życie jest za krótkie by codziennie rano budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze Cię traktują, przebacz pozostałym i uwierz, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu.


Tak nagle się poznali. Tak przypadkowo.
Przez przypadek porozmawiali trochę dłużej i dłużej.
Tak nagle stali się dla siebie najważniejszymi ludźmi na świecie.
Zupełnie przez przypadek.



Bo widzisz, jeśli naprawdę kogoś kochasz, to nie zrezygnujesz z niego nigdy.
Choćby nie wiem co zrobił, gdzie był i z kim był. Zawsze wracasz, nieważne jakby Cię zranił.
Czekasz i zastanawiasz się co teraz robi, gapisz się całymi dniami na telefon, oczekując że zadzwoni.
Jeśli kogoś kochasz to o niego walczysz. Bezwarunkowo.
O niego, o jego szczęście, o to żeby cieszył się każdym dniem, każdą chwilą.
I nie poddajesz się - wiesz, że nie możesz się poddać, bo TA osoba jest wszystkim co masz na tym świecie, co Cię tu trzyma. Jest czymś więcej niż tlen,
jest sensem każdego Twojego dnia, każdych Twoich wzlotów i upadków.
A gdy upadasz, podnosisz się tylko i wyłącznie dla niej. Tak, to właśnie jest miłość
.



Cześć mam na imię Serce i lubię bić 70 razy na minutę, ale tyko dla pewnego Pana.



Wiesz co, bo to co ja czuję jest inne. Nie, nie powiem, że Cię kocham, bo to jest coś innego. Coś, czego ja nie potrafię nazwać po imieniu. Coś, co mną owładnęło. Coś, co ma nade mną przewagę. Coś, co nie chce dać mi spokoju. Coś, co nie wiem jak określić. Bo to coś to moje uczucia, którymi darzę Ciebie.


nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś, ale dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo pękło by Ci serce.

i gdy nadchodzą wieczory takie jak ten, gdy wszyscy inni są szczęśliwi gdzieś, a Ty słuchając smutnej piosenki szukasz sensu życia.


Chcę czuć, że jestem dla Ciebie najważniejsza, najpiękniejsza, najlepsza, że mnie kochasz jak nikogo innego, że jak trzeba pójdziesz dla mnie na wojnę. Że mnie doceniasz i że jestem tą jedyną, dla której zrobiłbyś wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz