niedziela, 16 listopada 2014

Głęboko w płuca, za wszystkie nasze dni.

W tym wieku wiele się nie rozumie, to fakt,  
za to czuje się głębiej, niżby się rozumiało.
Pamiętam słowa, które zabolały mnie tak strasznie.
 Co czułam ? Nie pytaj, nieważne.
Głęboko w płuca, za wszystkie nasze dni. <3
Niech inni patrzą, wyglądasz bosko.
Przytulenie potrafi być bardzo skutecznym balsamem emocjonalnym.
Jego problemy są moimi.
Czuję jego ból, zawsze kiedy cierpi.
To tylko słowa, mogę nimi czarować.
Warto zawalczyć o marzenia, które nie mają granic.
Nie mam listości dla chujowych gości.
Pozdro dla tych, którzy spierdolili z mojego życia, bo zaczęłam nie ogarniać oddechu.
Coś waliło się w moim życiu,
coś wymykało mi się z rąk, bałam się.
Osobista tragedia, gdy niszczy nas to, co kochamy.
Jestem suko zagrożeniem, które musisz w porę dostrzec.
Wiesz, jara mnie to, że masz swoje zdanie i styl.
Są ludzie, przy których łatwiej sie oddycha.
Mamy różne życie, inne sprawy, milion twarzy, pięćset
straconych walk, zero przegranych wojen i te same dusze.
I mimo tego, że mam mieszane uczucia co do istnienia Boga, to każdego wieczoru modlę się do niego z prośbą o lepsze jutro.
Uwielbiam spontany.
 Spontany są najlepsze.
Najbardziej żałuje tych wszystkich grzechów,
 których nie zdążyłam z nim popełnić.
All your opinions, keep them to yourself.
(Wszystkie opinie – zostaw je sobie.)
Stań bliżej, poczuj mój zapach, podziwiaj. Uwielbiam, jak nie radzisz sobie z własnymi pragnieniami.
Mnie frajerze, nie kupisz tanim winem.
Kiedyś skoczyłabym za Tobą w ogień. Dziś jedynie stałabym
i z łzą w oku, patrzyła się jak płoniesz.
Wykrzyczał mi w twarz moje błędy
nie wiedząc, że największym jest on sam.
Miliony powodów, by to zakończyć.
 Jedno, małe serce, by trwać w tym dalej.
Umarły plany, wszystko to, co było piękne,
umarła miłość, w jednej chwili niepojęte.



Nie ma nic gorszego, niż kochać kogoś, kto wciąż będzie Cię rozczarowywał.
Nie jestem Twoją zabawką, ale mogę być, jeśli pobawisz się ze mną, nie mną.
Weź mocno mnie obejmij , jakby świat miał dziś się skończyć .
To mnie studzi, jak uśmiech masz na buzi.
Jesteś jak hera, ja znów chcę latać. Jesteś jak morfa, za każdym razem coraz bardziej mnie pociągasz. ;*
Dalej zły i niegrzeczny <3
Wiem, że to łamie mi serce,
 ale kurwa nie chcę widzieć Ciebie więcej, nigdy więcej.

Najlepiej się tęskni po ciemku,
 w samotności licząc gwiazdy.
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu?
Dziewczyna piękna i słodka jak czerwone wino.
‚Jesteś dla mnie całym światem,
 nawet jeśli jesteś szalony.’
Nie żyw już urazy, próbowaliśmy tyle razy.
‚Powinnaś być całowana i to często – i to przez kogoś, kto się na tym zna.’
Bo życie z kimś kogo się kocha to coś więcej,
 niż tysiąc zauroczeń na raz.
Wszyscy mamy na sumieniu coś, co wymaga przebaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz