czwartek, 24 maja 2012

Co myślą o mnie inni ? mam to gdzieś...



Co myślą o mnie inni ? mam to gdzieś , bo mam to co inni chcieliby mieć .


Dobrze , że nie wiesz co u mnie , bo pękło by Ci serce . ;(



kłamał równie dobrze, jak całował .


Docenisz, gdy stracisz... Cos w tym jest prawdy...



Bóg dał mi dar, Bóg dał mi ziomali . po części to fart, za to w góre puchary .


Jedynym lekiem jaki zaczęliśmy uznawać na grypę, ból brzucha czy miłość, była wódka.




Fura miauczy, chciałaś kurwo pomarańczy Myślisz: zagram on zatanczy motyw z braniem do paszczy



Nie oczekuj, ze po takim zachowaniu jakie zademonstrowalas wczorajszego dnia wszystko wroci do normy, juz nigdy nie bedzie tak jak bylo. O przyjazn sie nie walczy! O prawdziwa nie trzeba a o ta falszywa nie warto!




Płacz jest częścią mnie. Słowa nie wyrażają wszystkiego.



Aha, sprawdź to gówno, numero uno Lepię bit jakbym był Człowiekiem Gumą





Chłód lodowaty jak lód Antarktydy Słów hybrydy pompuje znów jak sterydy Robi szum ten puls rusza tłum, faluje dywan głów Miotacz słów sieje gnój w chuj znów




Na żywo w eterze strzeże strzeżonego Bóg Wierzę w to przymierze, działam w dobrej wierze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz