czwartek, 24 maja 2012

....

Całe szczęście, że potrafie działać pod presją.

Wkurwienie w jego oczach? Bezcenne.

Wciąż pokonuję bariery strachu nie mogąc przeskoczyć wspomnień przeszłości.

wyspy sentymentów i godziny trudnych rozmów.




Wybacz ale nie posiadam funkcji: dostosuj się.


Pocałował Ją z nudów . Ona Go z miłości .


Motto każdego faceta: zdobyć . zaliczyć . zostawić .


Z przyzwyczajeń, dziwnych nawyków, niezrozumiałych zachowań, braku szacunku, własnych odzywek, dziecinnych ubrań, niepotrzebnego natłoku myśli i uczuć - ze wszystkiego można wyrosnąć. Z głupiej miłości również, zwłaszcza, gdy druga osoba tak rzadko nas nią obdarza.



- ej księżniczko , w którym zamku straszysz ? - masz za małego konia , żeby tam dojechać !





Zawsze, kiedy próbuję być lepsza, znajdzie się jakaś najlepsza. Kiedy próbuję być mądra, znajdzie się mądrzejsza. Próbuję być ładna, znajdzie się ładniejsza i tak ciągle. Więc może zostanę beznadziejna. Pocieszeniem jest przecież, że jest gdzieś w świecie jakaś beznadziejniejsza..


Zmienił mnie. Cholernie mnie zmienił. Zniszczył mnie. Zniszczył moje serce. Moje życie.


Jesteś powodem dla którego dzisiaj się najebie, zajaram, i odejdę w chuj nie wiem gdzie.


Zatrzymałam się w krainie smutku i łez, zabierz mnie z niej i wskaż właściwy cel.


Czas postawić kropkę i olać wszystkie sprawy tak mało istotne.






Stań się przez chwile mną, a obiecuję, że się pogubisz.


pełną kulturą pierdolę wszystko.


ona była , ale ty jej nie potrzebowałeś .


jestem teraz na etapie ''wykastrujmy wszystkich facetów, a będzie lepiej''



to fikcja nie magia, wieczność pryska jak bańka.



nie wymagam, nie proszę. mam tylko nadzieję.


Nieważne jak długo starałaś się być grzeczna , nie uciszysz w sobie niegrzecznej dziewczynki .


' Wyzywaj mnie od najgorszych , wymyślaj na mnie brednie i napierdalaj ile wlezie , tylko mam jeden , pierdolony warunek , na który najwyraźniej Cię nie stać - patrz mi w oczy robiąc to wszystko .





- Siema, siema oczarowały mnie Twego

ciała wdzięki.
- Nara, nara ja też znam tekst tej piosenki.



- Smacznego.
- Ale ja niczego nie jem.
- No nie żartuj! Przecież, widzę jak pożerasz mnie

wzrokiem.



- Buuu!
- No cześć.
- Nie przestraszyłaś się?
- Nie.
- Szkoda...
- Dlaczego?
- Bo wtedy miałbym pretekst żeby Cię przytulić.


- Ej no weź.
- Co mam wziąć. ?
- Mnie, i nieść na rękach przez całe życie głupku.


- gdzie jesteś?
- na placu zabaw.
- a co ty ku*wa robisz na placu zabaw o 2 w nocy?!
- bawię się życiem, mamo!



- ale ty jesteś brzydki .
- a ty pijana .
- ale ja wytrzeźwieje , haha . ;D



Kiedy życie daje Ci Bad Romance ,
pokaż mu swoją Poker Face , weź swój Telephone , zadzwoń do Alejandro i Just Dance ;D




Tak , w sumie to i tak mnie masz pewnie gdzieś. Mnie i moje problemy
-Tak mam Cie gdzieś ... tu na lewej stronie, na klacie.

Ona ? Ona ma wszystko. Twarz, figurę, kasę, styl. Brakuje jej tylko IQ powyżej zera.


Dziś piję za ciebie: za twoją obojętność, ból zadawany każdego dnia, ten cholernie uwodzicielski uśmiech i nic nie znaczące spojrzenia.
Twoje zdrowie.


zgubiłam się między dniem a nocą, fikcją a rzeczywistością, uśmiechem a smutkiem.



spotkałeś mnie przypadkiem, przypadkiem wywróciłeś świat do góry nogami, a potem zostawiłeś, przypadkiem..


Nie próbuj nawet być normalna, bo normalność to pierwszy symptom śmiertelnie groźnej choroby. Jak tylko poczujesz, że nadchodzi normalność, zaraz poszukaj antidotum.



Nie wyobrażam sobie, żebyś mógł kochać jakieś inne serce. Nie wyobrażam.




tęsknię , tęsknię ,tęsknię , tęsknię ,tęsknię , tęsknię . < 3


staraj się kochać tak, byś nie cierpiała mała. kochaj właściwą osobę.



niby zawsze powtarzałam sobie, że trzeba walczyć o to do końca, mimo przeszkód iść do przodu. a teraz? nie mam siły walczyć, poddaję się i czekam aż czas pokaże co będzie dalej, codzienna wyjebka na świat.



co stało się z naszą historią, którą pisaliśmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz