czwartek, 24 maja 2012

jołjoł. :*

Mówił 'ja cię nie skrzywdzę'. odpowiadała 'to tylko
kwestia czasu'.

czasami przeżywamy drugi raz to samo,
ale o wiele bolesniej.

A teraz będę udawać , że wszystko jest w porządku
mimo tego że każdej nocy płaczę przez Ciebie.


I wrócić do tych lat,
w których najbardziej martwiło nas z kim się jutro pobawimy.


Paradoks seksualny - seks można uprawiać od 15 roku życia, a oglądać - od 18.




Prawdziwa miłość jest wtedy,
gdy ona stoi przed nim naga a on i tak patrzy jej w oczy.

Zgódź się choć przez chwilę być powodem, dla którego się uśmiechnę.


Na każdą chwilę jesteś jej winien niebo z dostawą pod jej dach.


Zabierz ten cholerny ból ze sobą i wyjedźcie daleko stąd, jak najdalej ode mnie.


zatrzyma się, bo po co ma bić złe serce.

powinieneś szanować dziewczynę której się podobasz ,
z jednej prostej przyczyny: z wszystkich chłopaków, ona wybrała właśnie Ciebie


To boli, kiedyś blisko, teraz sobie obcy ludzie .

Usuń z facebooka : gotowe.
Usuń z gg : gotowe.
Usuń z telefonu : gotowe.
Usuń z serca : błąd.





Nigdy nie dowiesz się, jak bardzo starałam się uśmiechać, kiedy czułam jak w środku rozpadam się na kawałki.


Logika serca jest niedorzeczna.


Na jednym świecie przyszło i tak nam żyć, lecz życie bez miłości nic nie jest warte nic.


Jeśli znajdziesz odrobinę szczęścia na tym świecie, to zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał to zniszczyć.


milosc nie ma okreslenia. nie ma wieku. nie ma podstaw.Najbardziej bolą słowa wypowiedziane w gniewie, nieświadome czyny, świeże rany, wspomnienia, które chcielibyśmy wymazać.


Nieważne jak jest źle, a to że mamy w sobie nadzieje i myśli te
Przeżyjemy bo,
Weźmiemy w ręce życie, zaczniemy budować od podstaw,
A jak się zjebie coś naprawimy to. ~Grubson .


Szczera przyjaźń? Mówili do grobowej deski, prędzej czy później jednak wszystko się psuje.


Tyle razy się zawiodłam, tyle razy mówiłam sobie - koniec, ludzie są do czasu.


Dziś ciężko mi zaufać komukolwiek, mając pewne doświadczenie.





Zwykła dziewczyna w porozciąganym swetrze, a zakochał się
w niej najładniejszy chłopak w szkole. Była sobą.

'Mój budzik jest zdecydowanie zazdrosny o mój niesamowity związek z łóżkiem.'


'Mam wróżkę w słoiku, wypuszczam ją na wieczorne spacery.'


'Wcale nie jestem nienormalna, ja po prosty jestem wyjątkowa.


Dziękuję za kłamstwa, przez chwilę były miłe.


Bezczelnie nadal zaciągam się tobą, a przecież dobrze wiem, że jesteś rakotwórczy.- dlaczego jesteś taka niska?
- bo rodzice za krótko mnie robili.


Miłość jest najlepszą artystką. Pisze najpiękniejsze scenariusze,
czasem niestety przepełnione bólem i rozpaczą..




To nie porażka powstrzymuje, to niechęć do zaczynania od początku powoduje często rezygnację.



jedyne co zapamiętuje po lekcji matematyki lub fizyki to: siadaj! jedynka!



mam bekę zawsze, jak widzę was razem - czyli idzie królewna , a za nią błazen.


Nasze twarze za uśmiechem skrywają ciemność.


Mam blizny, bo kilka chwil pokuło jak igły.


'życie potrafi ranić jak ludzie którym ufamy mimo ze obiecywali że zawsze już będą z nami'



Nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to byłaś szczęśliwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz