sobota, 26 maja 2012

;( był, i nie ma. -,-

Są takie chwile, sytuacje, ludzie, którzy sprawiają, że się rumienimy. Wstyd o tym powiedzieć głośno, ale często jest nam z tym dobrze.



To, że nikt nie wie o naszych życiowych błedach nie znaczy, że ich nie ma.

Każde głębsze uczucie prowadzi do cierpienia.
Miłość bez cierpienia, nie jest miłością..


Moje serce nie do wzięcia, już znalazło swego księcia ;*


Dawnego Ciebie, mi brakuje.

Ta pieprzona gra niszczy mnie z każdej strony.
Ty natomiast nazywasz to życiem.

Jest tyle rzeczy,
których nie zdążyłam Ci powiedzieć.



życie to jedno wielkie 'ja pierdole', a potem się umiera.

Czasami osoba, od której niczego nie oczekujesz,
staje się osobą, bez której nie możesz się obejść.

Nawet nie wiesz ile bym dała za parę gramów odwagi, by po prostu podejść do Ciebie
i rozpierdolić Ci świat, zanim Ty zrobisz mi to po raz kolejny.


Czasem trzeba oddzielić to, na co ma się wyjebane, a co trzeba ratować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz