sobota, 26 maja 2012

jest źle. -,-

Jak Ci się układa ? Mam nadzieje że jest git i
że w przeciwieństwie do mnie, jakoś w nocy śpisz.

Zawsze droczył się ze mną, że odejdzie, aż w końcu odszedł.

Nie bez przyczyny Ty się nie zmienisz, nie bez przyczyny ja odchodzę.
Twoja koleżanka, sztuka
- szuka szczęścia w krzakach, suka.



Może też nie możesz zasnąć. Może czujesz to co ja,
i również za czymś tęsknisz.

Będziesz tańczył, jak Ci zagram. ;*

Zagram w lotto,
jeśli będziesz ówczesną kumulacją. ;dd ;*


Najtrudniej w życiu patrzeć jest w oczy ukochanej osoby i widzieć pustkę.
Zupełne nic. Obojętność , zero tęsknoty. Najtrudniej czuć, że się ją kocha cała sobą i wiedzieć, że bez niej nie można żyć ale ona bez ciebie jest szczęśliwa. Najtrudniej kochac bez wzajemności..

Gdybym mogła Ci jeszcze raz spojrzeć w oczy,
spojrzałabym tak, że już byś nie odszedł.


Mam swój prywatny ból, który nigdy nie wychodzi na jaw.

Nie znoszę ciszy,
w której dusze się natłokiem myśli.



Mówią : ' jesteś za wulgarna ' a z nich towar na anioła też kurewsko marny.

wale drinki w walentynki. xd

Nie musi być cholernie przystojny, seksowny czy wysportowany.
Ważne, by miał serce, bo to najważniejsze.
- Ty go nie miałeś..

Zawiodłeś -
co tu świrować ?

`a tak poza tym, to nie chce mi się żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz