czwartek, 24 maja 2012

helloł :)

- Teraźniejszość to ty.
Przez chwilę milczała. W końcu odezwała się drżącym głosem :
- I przyszłość, jeżeli zechcesz.
- Tak. Poproszę.


uciekać przed złym światem chowając się pod jego brodą.


potrzeba mi chłodnych poranków i gorących nocy. kolejnych dziesięciu palców u rąk i drugiej pary ust. ciebie mi trzeba.


nie zwracaj uwagi na twarz, którą wkładasz dla świata


choć nie raz tak obojętni,
cały czas tak dla siebie dostępni.


dla Ciebie nawet nic jest czymś.
dla Ciebie oddychanie to jest przyjemność.


jasne, zabrakło oddechu
na ostatnie słowo, które tak dużo znaczyło.


może się w końcu spełni,
może w końcu zniknę,
może znów nieszczęście odejdzie.


chociaż jeden raz tak jakby Ci zależało,
tak jakbyś naprawdę kochał.
tylko raz.


I słyszę splot szeptów,
które otaczają mnie z każdą minutą.
I chcę cię przy sobie,
bo tylko ty potrafisz je zatrzymać.


pamiętaj, każdy z nas jest coś wart


alejki wspomnień


tak mocno trzymałeś mnie za rękę jakbym miała zaraz uciec. Tak głęboko patrzałeś się w moje oczy jakbyś widział mnie pierwszy raz. Tak mocno przytulałeś się do mnie jakby nie było jutra


Są powody do mruczenia..


Wszystko, co przeżywała i czego doświadczała, było nielogiczne, niewytłumaczalne, sprzeczne z całą jej wiedzą, ale przecież było.


Dlaczego jesteśmy sumą tysiąca kłamstw?'


I hear You breathing in. Another day begins..
Słyszę Twój wdech. Zaczyna się kolejny dzień..


Oh, is there wonder why I'm really feeling in the mood for love?
Ach, skąd powód dla którego czuję się w nastroju do miłości?


It's You I'm fighting for.
Jesteś tym, za którego walczę.


Know that You’ll always be deep in the heart of me. No matter where I am today You’ll always be a part of me.
Wiedz że zawsze będziesz głęboko w moim sercu. Bez względu na to gdzie jestem dzisiaj, zawsze będziesz częścią mnie.


Raz lepiej, raz gorzej...
Bywam samotna, zmęczona, smutna, szczęśliwa,
nieszczęśliwa, miewam sto nastrojów na godzinę.
Czasem sobie radzę.


Uparłam się.
Tak. Na Ciebie.


Związek to kompromis,
a kompromis to nie uległość, ani nie przebiegłość


uśmiechnięty niczym nekrofil w kostnicy


chciałabym móc kochać Cię najlepiej jak potrafię


Znacie to uczucie, jak powiecie komuś coś złośliwego,
a potem żałujecie, że nie trzymaliście języka za zębami?
Ja też nie.


'They say that you're a run-around lover.
Mówią, że jesteś zdradliwym kochankiem.


i can fly
but I want his wings...
Mogę latać
ale chcę jego skrzydeł...'


'Czy można przestać kochać niebo tylko dlatego, że czasem jest burza?


Pamiętam dni, gdy szukałem Cię w odbiciu szyb.


Mam skłonność do życia we śnie, do zmyślania sobie ludzi i sytuacji. Do urabiania życia na kształt teatru.
Do nierzeczywistości. Wychodzę za mąż za nieznajomych, opowiadam o nieznajomych


Chodź. Na herbatę. Na kawę. Na papierosa. Na film. Na łóżko. Na ciastko.
Na kanapkę. Na kakao. Na czekoladę. Na pocałunek. Na przytulanie. Na mnie. Na seks.
Na ciało. Na muzykę. Na deszcz. Na spacer. Na śnieg. Na rower. Na zdjęcia.
Na chwilę. Na minutę. Na godzinę. Na zawsze.


I wonder if I ever crossed your mind
For me it happens all the time
zastanawiam się czy w ogóle o mnie myślisz
Mi zdarza się to cały czas


It's a quarter after one, I'm all alone
Said I wouldn't call but I lost all control
and I need you now
Jest kwadrans po pierwszej, jestem zupełnie sama
Powiedziałam że nie zadzwonię, ale zupełnie straciłam kontrole
i potrzebuję Cię teraz


Guess I'd rather hurt than feel nothing at all
Wolę cierpieć niż nie czuć zupełnie nic.


Another shot of whiskey
can't stop looking at the door
Wishing you come sweeping in the way you did before
Kolejny zastrzyk whisky,
nie mogę przestać patrzeć się na drzwi
mając nadzieję, że przyjdziesz poruszając się tak jak to robiłaś kiedyś


Nie potrzebuje romantycznych kolacji. Możesz wziąć reklamówkę z piwem i worek truskawek. Możesz jak zwykle pachnieć nikotynowym dymem. Nie ważne.


Wyszedł z domu. Nie kłopotał sobie głowy z zamknięciem drzwi na klucz. Wszystko co miał najcenniejsze stracił kilka miesięcy temu. Kiedy trzymał ją za rękę w karetce... Kiedy sekundy niczym wieczność dłużyły się niemiłosiernie. Kiedy lekarz oznajmił mu, że ona nie żyje. Cała jego radość życia niczym balonik pofrunęła wraz z nią do nieba. Wsiadł do samochodu. I jak co wieczór przecina mokre od łez ulice. Tęskni. Każdego dnia, kiedy musi wstać rano do pracy. Każdej godziny, kiedy telefon milczy jak zaklęty, bez żadnej wiadomości od niej. Każdej minuty, kiedy brakuje żywych wspomnień jej wczorajszego uśmiechu. Każdej sekundy, kiedy jego myśli wypełnia ból po jej stracie. Tak bardzo ją kocha.


niewypowiedziane słowa parzą w język.


chciałabym, abyś kiedyś, bez względu na wszystko co zrobię lub powiem, przytulił mnie, nie mówił jaka jestem, nie krytykował, nie krzyczał, żebyś chociaż raz uświadomił sobie, że jestem Ci potrzebna.


Najpiękniejsze historie są łzami skropione.'


Po raz pierwszy od wielu miesięcy ktoś patrzył na nią nie jak na przedmiot, nie jak na piękną kobietę, lecz w sposób nieuchwytny, jakby przenikał na wskroś jej duszę, jej strach, jej kruchość, jej niezdolność do walki ze światem, nad którym pozornie dominowała, choć tak naprawdę niczego o nim nie wiedziała.


Ledwie oddycham szukając
resztek Twojego zapachu.


uwielbiaj mnie mimo wszystko.


tylko nocami zmysły są bardziej czułe,
tylko nocami uczucia są intensywniejsze
i tylko nocami nie możesz znaleźć sobie
zajęcia by nie myśleć."


zakochani miewają rację, ale częściej czują niż myślą.


nie wiem czy wiesz jak długo może trwać cisza.


Bez jedzenia można żyć. Bez Twoich słów nie.


ja Go sobie znalazłam, to ja wciągnęłam Go w swoje życie.


Sama wiesz, czym jest szczęście. To nie jest coś, co można schować i wyjąć, kiedy ci znowu będzie potrzebne


mój sens życia ma dziewczynę.


moja miłość do Ciebie zaczęła się wtedy ,
kiedy Twoje inicjały stały się moimi ulubionymi


miłość jest wtedy, gdy On wbija Ci sztylet w serce, a Ty martwisz się tylko tym, żeby nie pochlapał się krwią '


" nie obiecuj mi nieba,
po prostu mnie tam zabierz. "


I’m beautiful in my way
‘Cause God makes no mistakes


Chcę jedynie ciepło cię wspominać. To wszystko.


Znalazłeś we mnie to,
czego szukać innym się nie chciało.


Znajdź mi powód dla którego kochasz,
a ja powiem Ci dlaczego nie jest wystarczający.


Nie uczę się jak żyć.
Staram się być mimo braku Ciebie.


Jestem tutaj, żeby wyssać z ciebie
wszystkie głębsze uczucia,
staniesz się marionetką w cudzych rękach.
Dobrze ci tak.


Twierdziła, że nigdy nie zapomni.
To tak jakby założyć na głowę tekturowe pudło,
twierdząc, że nigdy nie zabraknie nam świeżego powietrza.
Głupota.


I jego palce tańczyły na Twoim ciele, tak, że przenikały cię dreszcze.
Czułaś się tak jakby wasze dusze spłonęły w erotyzmie sytuacji.
Przez chwilę to ty grałaś pierwszoplanową rolę
w tych wszystkich amerykańskich romansidłach.
Zapamiętałaś go całego, każdej nocy uczyłaś się go na pamięć,
robiłaś ściągi w postaci zdjęć powtykanych nawet w szafkę z bielizną.
Był wszędzie. Wypełniał twoje życie, a ty byłaś dla niego czymś w rodzaju tlenu.


Nigdy nie oddawaj swojego serca mężczyźnie,
który w zamian daje swojego penisa, sądząc, że to dobry wymiennik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz