czwartek, 24 maja 2012

O P I S Y :)

Poczekaj, kochanie.

Nałożę tylko makijaż i znowu będę tą, którą kochasz.


Największą samotnoscią jest kochanie kogoś bez wzajemności







A teraz powiedz mi kochanie, co stanie się z moim rozpieprzonym serduszkiem?



boje się każdego dnia o ciebie...

bo bez ciebie nie mogę oddychać ...

nie mogę po prostu żyć bez ciebie ! ...

kochanie...



Żona pyta męża;

- Kochanie, wiesz co Tobie najlepiej wychodzi w życiu?

- Co skarbie?

- Zdrada!



Tęsknię za Tobą kochanie,

ale bardziej tęsknię za Twoją miłością...



Nie wyobrażam sobie na innego mówić 'kochanie'.

Mówiąc skarb przychodzi mi na myśl jedynie Twoja osoba.



- Kochanie, przepraszam, że taki jestem..

- W takim razie przepraszam, że świeci słońce, że niebo jest niebieskie i że moja mama jest taka wredna.

- Nic się nie stało, nie gniewam się, ale jaki to ma związek?

- Nie próbujmy zmieniać czegoś na co nie mamy wpływu.



-kochanie, co to za łzy?

-ja wcale nie płaczę. to przez cebulę.

-tę, którą obierałaś dwie godziny temu?



Kochanie .?!

Tak skarbie.?!

Spierdalaj!



Radzę Ci nie spoglądać co 5 minut w lustro,tylko mysleć kochanie!

Bo uroda Ci przeminie,a mądrość zostanie.



Gdy jestem przy Niej me serce jest w raju, przyśpiesza bicia.

Wtem czas zastanawiam się czy to jest przyjaźń czy już kochanie?



-Wiesz kochanie, gdy Cię nie widzę jestem bardzo agresywna, ale gdy już Cię spotkam staję się spokojna, łagodna...

-Ja też to zauważyłem, poprostu brak mnie źle na Ciebie działa

-Tak, jesteś jak narkotyk dla narkomana nie spokojnego...





Chodź, kochanie.

Chodź i opij się ze mną powietrzem!

Naćpaj tlenem!

Weźmy truciznę i otrujmy wszystkich wokół.

Zostaniemy tylko my...



Wszystkie moje myśli są skumulowane tylko i wyłącznie na Tobie, kochanie.



Nie płacz już, kotku! Mija czas i ból mija. Żal gaśnie jak nadzieja, a miłość blednie niczym uśmiech. Nie zatrzymuj straconych chwil, nie ukrywaj łez pod łóżkiem - nikt Ci ich nie skradnie. Kochanie, bój się i krzycz. Poczuj wolność i strach. Umieraj i rodź się ponownie.



cierpienie, ból, łzy? i to wszystko przez ciebie? nie kochanie, do tego nie dopuszczę.



Kochanie, Ty i ja przekonani, że byliśmy sobie przeznaczeniem...



Jedna para rąk to za mało do pielęgnacji kwiatu miłości...



Dobrana para : Ja małe cycki, ty krótki penis . I mamy remis!



Od kiedy Go nie ma, każda kolejna para oczu jest niewystarczająco błękitna.



Czasem para niebieskich oczu jest warta więcej niż wszystkie skarby świata razem wzięte...



W świecie którym żyjemy przydałaby się czasem, jeszcze jedna para oczu i dwa solidne siekacze zamiast jedynek z przodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz