niedziela, 27 maja 2012

Obietnice, które sobie składaliśmy nie były wystarczające .

Wyglądasz pysznie ! ;*

Kochałam, więc wiem co to ból, dziwko.


Wystarczy mi jeden mały promyk nadziei, jedna maleńka rzecz,
która przyciągnie moją uwagę i skieruje mnie tam, gdzie powinnam być.


Byłam, ale Ty mnie nie potrzebowałeś.


Nigdy nie dowiesz się, jak bardzo starałam się uśmiechać,
kiedy czułam jak w środku rozpadam się na kawałki.

Każda sekunda, minuta, godzina,
dzień to kolejna mocna dawka bólu.

Rozumiem. Ja nie jestem tą potrzebną nade wszystko.

Wciąż mam nadzieję,
że przyjdzie jeszcze to, co już odeszło.

Nieważne ile razy mówiłeś, że chcesz odejść.
Ważne, że zostałeś, mimo wszystko.


Obietnice, które sobie składaliśmy nie były wystarczające .


czasem nie wolno odpuścić i stanąć z boku,
bo w życiu są sprawy dużo ważniejsze, niż spokój.


Wypijmy za przyjaciół, którzy odchodzą, kiedy skończą się ich problemy..


To boli tak, że chyba znów się najebie,
bo nie wiem co kochałam bardziej, świat czy Ciebie.

My nie jesteśmy pojebani,
my pracujemy na zajebiste wspomnienia.


Są tacy, którzy idą z Tobą. Są tacy ludzie, którzy nigdy nie zawiodą.



Morał tej bajki jest krótki i niektórym znany..
'Ten świat z dnia na dzień, staje sie bardziej pojebany.



Czasami mam wrażenie, że przegrałam zakład,
którego stawką było moje szczęście.

Jesteś taka cwana ? To zaczep mnie na mieście - sama .


Tęsknota najbardziej doskwiera, kiedy widzimy to za czym tęsknimy.


Jestem z tych, którzy w dzieciństwie mocno uderzyli się w czoło.


Cierpimy, bo dajemy więcej, niż otrzymujemy w zamian.

Aż chce mi się śmiać , gdy widzę tych wszystkich 'osiedlowych kozaków ',
którzy zamienili 'chwdp' na 'jp' , bo mieli problemy z ortografią. -,-


Przysięgam na Boga, że złamię Ci serce.


Tutaj na spierdolenie nie ma miejsca.


`bo on jest za męski na uczucia, za dumny,
by przeprosić i za głupi, by cokolwiek naprawić.

Weź ogarnij life .


80% dziewczyn ma chłopaka,
pozostałe 20% ma mózg. ; ))

Boję się tego, że za rok będziemy się mijać bez słowa na ulicy,
wiedząc, że kiedyś moglibyśmy dla siebie zabić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz