niedziela, 27 maja 2012

Odszedłeś ? to wypierdalaj i nie wracaj .

Lans to religia i styl.
Lans to ja i Ty . ; *


Między cyckami a dupą powinno być serce.



Ludzie są wyjątkowi.
Każdy wkurwia mnie w inny sposób.



`bo to wszystko iluzją jest i magią,
i zdarza się raz na milion.

Ludzie są różni.
Jedni lubią pomarańcze, a drudzy jak im nogi śmierdzą ^,^


Mądrze milczysz .

Odszedłeś ? to wypierdalaj i nie wracaj .


Zasnąć i się nie obudzić..
Bezsensem życia się nie trudzić.




Nie zostawisz, prawda ?


Najgorsze uczucie?

Gdy wiesz, że jemu nie zależy, a wciąż myślisz, że będziecie razem.

Są miłości, które zabijają.


Czy się boję ? Tak, przeraża mnie las nocą, przeraża mnie wiatr, jesień, spadające liście, zimne
powietrze i pustka. Twój brak mnie przeraża, trzęsące się ręce, łzy na policzkach, i drżące wargi. Przeraża mnie to, że bez Ciebie zwyczajnie umieram.



Problem tkwi, jak zawsze w sentymencie.

Krzycząc Ci w twarz, abyś odszedł,
w myślach już wiedziałam, jak ciężko będzie bez Ciebie.



Pare głupich słów, potrafiło zmienić tak wiele ..


Daj mi argumenty, że to nie tak, jak myślę.

Nowy rozdział w życiu. Tak, masz rację - bez Ciebie.

Największym moim błedem, było postawienie
Cię na pierwszym miejscu w moim życiu..

Pewne kwestie próbuje przemilczeć,
nawet jeśli coś w środku rozpieprza wszystkie moje myśli.


Wszystkie moje łzy, cierpienia, ból, smutek, przekleństwa, wypity alkohol, wypalone papierosy, przepłakane i nieprzespane noce, pocięte serce
- nazywam Twoim imieniem.



Zazwyczaj największy ból sprawiają Ci, których kochamy, za mocno.


Bez Ciebie nie jest mi łatwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz