piątek, 1 czerwca 2012

A ♥ ;* *

Jesteś w stanie zrobić dla niego wszystko,
a nie możesz nic.

Dużo bym dała, by przeżyć to znów..


Zdradziłam świat dla Ciebie.

Wódkę nazwać Twoim imieniem i się Tobą najebać .


o nic nie pytaj.

Nie wyobrażam sobie przyszłości bez Ciebie.




Kocham Cie, pomimo morderczych kłótni,
zaciśniętych do czerwoności dłoni i miliona wylanych łez.



Nigdy nie zrozumiem, co sprawia, że nadal jesteś dla mnie taki ważny.

Ciekawe gdzie byłaś, gdy rozdawali urodę.

Mam środkowy palec, którym czule Cię pierdolę.


Chuj w dupę całym okolicznościom.

Szkoda, że nareszcie już wychodzisz.

Jeśli naprawdę jesteś dla kogoś ważna ta osoba zawsze znajdzie dla Ciebie czas. Nie potrzebuje wymówek, kłamstw i łamanych obietnic.


Nie psujmy teco, co budowaliśmy tak długo. / K

Ranimy się nawzajem, chcąc uzyskać satysfakcję z naszych działań.
Ostatecznie nie mamy nic, tracimy wszystko.

NAJBARDZIEJ boli odrzucenie od tych, których kochamy NAJBARDZIEJ.


Jeśli pokocham Cię jak rap, będziesz najszczęśliwszym typem na świecie.


Mogę wybaczyć, ale nie zapomnę.


Wiem, że niektórzy dawno opili mój koniec.


Taka już ze mnie zła kobieta.


`a niewielu ludzi ujrzy w sobie pustkę po mnie.

Skoro odszedłeś wspomnienia mogłeś zabrać ze sobą,
tak żeby mniej bolało.




Zabiłam Cię w sercu, ale olałam żałobę.



Doceń mnie, zanim zrobi to inny.

Już nie rośnie tętno, i wszystko mi jedno.
Czasem tak mnie to wszystko męczy, że nawet nie mam siły źle się czuć.


Nie rób nadziei, też mam uczucia.


i bywa tak że nie chce ci się nic - nawet umrzeć.


Boli , przecież zawsze bolało..

Nawet, gdy śpię, nie potrafię się od Ciebie uwolnić, bo każdy mój sen jest przesiąknięty Twoją osobą.

Problemy nic nie znaczą, zobacz


Za chwile, których brak.

To raczej historia pomyłek albo tragikomedia.



Jedność, gdy Twój wydech a mój wdech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz